Sperăm că veţi găsi ca fiind utile sfaturile noastre şi că le veţi folosi cu uşurinţă în următoarea voastră excursie.
1. Verificaţi distanţa de la cazare la obiectivele turistice
Este o practică uzuală printre hoteluri să exagere pe site-ul lor apropierea de aeroport sau anumite obiective turistice. Verificaţi cu ajutorul unei hărţi online intearctivă dacă a fi aproape de anumite locuri este important pentru voi. Poate vreţi să nu căraţi prea mult bagajele sau vreţi să mergeţi mai mult pe jos aşa că fiţi sigure de locul în care se plasează hotelul înainte de a face rezervări.
2. Luaţi doar strictul necesar în bagaje
Pentru a primi mai bine noii oaspeţi şi a atrage mai multă clientelă, anumite hoteluri oferă promoţii la numărul şi greutatea bagajelor. Însă până la urmă se poate ca acestea să nu vă avantajeze, deci nu vă lăsaţi impresionate de promoţii pe care nu le vreţi sau de care nu aveţi nevoie.
3. Fiţi politicoase cu angajaţii
Un pic de amabilitate nu strică nimănui, ba chiar din contră. Angajaţii hotelurilor au uneori de-a face cu oaspeţi dificili, care nu înţeleg că a greşi este omeneşte sau care pur şi simplu adoptă o atitudine inutilă, de superioritate. Tocmai de aceea ei apreciază cu atât mai mult acei oameni care ştiu să salute, să vorbească frumos şi care nu vor toate serviciile la picioarele lor în secunda doi.
4. Întrebaţi despre parcare
În special dacă plecaţi cu maşina, întrebaţi înainte de a rezerva o cameră care sunt posibilităţile de parcare. Dacă staţi în oraşe mari, aceasta poate fi o problemă, iar parcările subterane pot adăuga cheltuieli la vacanţa voastră.
5. Nu plătiţi pentru produsele neconsumate din mini-bar
Deseori se întâmplă ca factura finală să fie încărcată cu cheltuieli inexistente. La plecare, luaţi-vă câteva minute pentru a verifica ce este trecut pe desfăşurător, deoarece uneori, din grabă, nu se verifică corespunzător mini-barul sau chiar personalul hotelului consumă din frigiderele clienţilor, iar asta nu este în regulă, cu atât mai puţin ar trebui să fiţi taxate pentru vina altcuiva.
6. Înţelegeţi că preferinţele pentru cameră nu sunt obligatorii
Site-urile de profil oferă posibilitatea setării anumitor preferinţe, precum dimensiunea patului sau priveliştea, însă în funcţie de rezervările anterioare, acestea pot fi sau nu onorate. De obicei, veţi primi ceea ce cereţi, dar nu întotdeauna.
7. Urmăriţi perioadele de reduceri
În cazul în care nu ţineţi la o dată anume urmăriţi la diverse agenţii care sunt cele mai bune perioade. Luaţi în considerare şi posibilitatea de a face rezervări cu mult timp înainte sau chiar să vă luaţi un pachet de ultimă ora la super preţ. Asta vă poate ajută să faceţi economii destul de mari.
8. Cereţi o cameră pe colţ
Atunci când faceţi rezervări la hotel întrebaţi în mod discret dacă au liberă o cameră pe colţ. Acest tip de cameră este de obicei mai mare şi mai liniştită decât cele aflate pe mijlocul culoarului, deşi la acelaşi preţ. De asemenea, îmbunătăţiri gratuite sunt oferite în a doua parte a zilei, când hotelurile au deja o idee despre gradul de ocupare.
9. Menţionaţi dacă sărbătoriţi ceva
Mulţi oameni călătoresc de zile de naştere, aniversări şi alte asemenea ocazii speciale. Menţionaţi acest lucru în momentul în care faceţi rezervări la hotel şi este posibil să aveţi parte de o surpriză plăcută în cameră, ca de exemplu o sticlă de şampanie sau o cutie de bomboane.
10. Luaţi cu voi dopuri de ureche
Zgomotele puternice şi petrecerile colegilor de palier sunt lucruri care uneori nu pot fi evitate în călătorii, dar asta nu înseamnă că trebuie să vă stricaţi concediul. În cazul în care nu vă veţi putea înţelege de bună voie cu ceilalţi oaspeţi, este bine să aveţi la îndemână soluţii, iar una dintre acestea poate fi achiziţionarea unor dopuri de ureche bune.
10 sfaturi de care să ţii cont când rezervi o cameră la hotel
Aproape oricine poate face rezervări pentru o călătorie, însă nu toată lumea poate plănui de la cap la coadă o adevărată aventură, care să implice bani puţini, cazare bună şi distracţie pe măsură.