Ummagumma este noul boutique chic din oras. Mai exact, de pe Calea Victoriei nr. 122 (in gang). Lansarea boutique-ului Ummagumma marcheaza inceputul fandoseliculturii. Cultura hainelor si a fandoselilor. Cultura hainelor create de tineri creatori, serie mica sau unicat.
Cultura fandoselilor- pompoane in miez de rochii, inscrisuri aiurea pe pantofi, cercei libelula, fuste sarpe, salvari urbani si bolerouri tralala. Cultura hainelor si accesoriilor non standard. A produselor neinseriate si nestampilate cu logo-uri arhicunoscute.
La Ummagumma gasesti haine si designeri mereu in schimbare. Selectia actuala include nume precum Florentina Giol, Diana Bobar, Aiurea by Naive Design, Claudia Castrase, Kinga Varga, Zasha, Ana-Maria Lungu. Si marca de suflet Ummagumma- D-T-C, un brand lansat de curand la Paris, ale carui haine pot fi categorisite drept "mama fandoselilor".
Ummagumma este boutique-ul hainelor si cuvintelor inventate. Pentru cele ce vor sa se reinventeze si sa creeze. Pentru cele fandosite si fafuzite.Arestata la Police Shop Unirea
Se deschid magazine peste magazine, dar de noua locatie Police ai auzit?
Dependenta de cumparaturi? Police ti-a luat urma si a deschis un magazin chiar in buricul Bucurestiului, la Unirea Shopping Center. Grabeste-te sa investighezi cele mai noi colectii de accesorii. “Aresteaza” cea mai tare pereche de ochelari de soare, ceas, bijuterie, curea sau portofel. Deoarece Police iti ofera nenumarate variante ca sa fii pe val in materie de moda in aceasta vara.
Magazinul Police din Unirea Shopping Center este al treilea la numar dupa cel din Galeriile Feeria ( Bucuresti) si cel din Polus Mall (Cluj- Napoca). S-a "deschis" Clubul Dermoconsumatorilor
Din 11 iunie 2008 farmaciile City Pharma ii invita pe toti cei preocupati de frumusetea si sanatatea pielii lor sa se inscrie in Clubul Dermoconsumatorilor. Intr-un proiect unic in Romania, City Pharma isi doreste sa creeze o comunitate a celor care folosesc produse dermatocosmetice. In cadrul acestui club, vor beneficia de consiliere individuala si de grup toti cei care apeleaza la serviciile farmaciilor din acest lant.
Recomandari cu privire la metodele de ingrijire a pielii propuse de specialisti vor putea fi accesate permanent pe site-ul clubului - spatiul in care oricine poate deveni membru al noii comunitati a consumatorilor de dermatocosmetice.
Membrii clubului vor avea astfel ocazia sa se cunoasca, sa se informeze si sa testeze produse dermatocosmetice in cadrul intalnirilor periodice ce se vor organiza o data la 3 luni in marile orase ale tarii. In cadrul acestor intalniri, membrii Clubului Dermoconsumatorilor vor putea discuta atat cu medici dermatologi, cat si cu farmacisti specialisti.Casa de moda Heliotrop si Ana Zdravcu propun Colectia de rochii de mireasa 2008
Desi este (re)cunoscuta si supranumita drept 'Regina Mantourilor', creatoarea Ana Zdravcu, managerul Casei de Moda Heliotrop a lansat deja colectia de primavara-vara 2008, dar si o colectie impresionanta de rochii de mireasa. Se spune ca acolo unde intervin gandirea, calculele, frumusetea se altereaza – ne-a spus absolventa Facultatii de Matematica care, de mai bine de zece ani a devenit designer vestimentar.
Colectia de rochii de mireasa 2008 este si va ramane insa "piesa de rezistenta" a acestui sezon. Linia fiecarui model, ca si cea a colectiei sale de sezon, unitara si originala, este simpla si expresiva. Siluetele "desenate" de Ana Zdravcu sunt armonioase, fluide, lejere, cu linii impecabile, atuurile fiecarui model fiind detaliile elaborate, combinatiile si suprapunerile de materiale, aplicatiile (mai ales strasurile Swarovsky si ornamentele florale executate manual!) si evident, accesoriile.
Alaturi de croiala sofisticata si indrazneata, dar indelug studiata a creatiilor "Heliotrop", materialele folosite sunt din fibre naturale in nuante mereu en vogue. Toate aceste modele reprezinta stilul creatoarei Ana Zdravcu, un stil ce defineste creativitatea sa si care este dat si de raportul de proportii personal folosit de fiecare data atunci cand elaboreaza o noua colectie vestimentara, asa cum este si cea rezervata mireselor anului 2008. Se stie ca doar acest "amanunt" face sau nu ca produsele vestimentare sa fie recunoscute fara a li se vedea eticheta.
Demn de remarcat este faptul ca modelele create de Ana Zdravcu se mentin in zona albului pur, modelele diferite si materialele folosite reprezentand succesul si originalitatea colectiei. Dantela din bumbac, satin, matase, tafta, tul, organza, voal, toate din fibre naturale se regasesc in fiecare model, fie el clasic, glamour, retro, baroc sau cu influente latino. Ana Zdravcu pune in valoare silueta feminina prin linia pe corp, cu decoltee senzuale, in contrast cu volumele generoase din partea inferioara. Si pentru a raspunde tuturor cerintelor, modelele sunt fie romantice, cu atitudine de printesa, bogat ornamentate cu broderii si aplicatii, fie stil empire, pentru siluete mai plinute.Bonus de vacanta de la Optiplaza
Ce ai zice de o super propunere cu iz de vacanta? Ciuleste bine urechile! Optiplaza iti face o oferta de zile mari. Daca cumperi o cutie de lentile de contact de unica folosinta SofLens Daily Disposable (Bausch & Lomb) cu 30 de bucati vei primi gratuit inca 10 lentile. Se stie ca atunci cand e vreme de distractie si relaxare, micile detalii nu trebuie sa iti strice concediul.
Asadar profita de promotia de vacanta si nu ezita sa folosesti o lentila noua in fiecare zi! Ingreuneaza-ti bagajele cu hainele preferate, nu cu solutii de intretinere a lentilelor de contact. Alege SofLens Daily Disposable si Optiplaza te va cadorisi cu o vacanta prelungita pentru ochii tai.
Acum ca esti la curent cu noutatile, profita si “contureaza-ti” frumusetea, folosindu-te de ele.