Ei bine, o companie care incearca sa schimbe mentalitatea potrivit careia doar angajatii sunt cei care trebuie sa dea socoteala pentru prestatia de la locul de munca este TinyPulse.
“Majoritatea companiilor fac o evaluare a performantei anual, insa afacerea se schimba de mai multe ori pe parcursul unui an intreg”, subliniaza fondatorul TinyPulse, David Niu.
“Nu-ti verifici bugetul o data pe an. Nu iti evaluezi strategia de afaceri doar o data pe an, asa ca de ce lasam cultura organizationala si oamenii, cat si implicarea si satisfactia lor pe ultimul loc? ”
Astfel, printr-un e-mail cu un link unic, conducerea ii intreaba in mod anonim pe angajati cate o intrebare pe saptamana.
Intrebarile specifice adresate angajatilor sunt extrem de utile pentru departamentul de HR si asigura satisfactia angajatilor.
Iata 7 dintre intrebarile care garanteaza o mai buna desfasurare a activitatii la locul de munca:
1. Numeste un proces despre care crezi ca ar trebui eliminat, astfel incat sa iti sporeasca productivitatea.
Este o intrebare menita sa elimine birocratia. Atunci cand mai multi angajati numesc acelasi proces, e clar ca exista o sursa serioasa de frustrari ce trebuie eliminata.
2. Cat de transparent este managementul?
Nu trebuie sa le spui totul angajatilor, insa e bine sa afli daca sunt adesea surprinsi de deciziile conducerii sau daca au senzatia ca exista o lipsa de consecventa la acest capitol.
3. Poti enumera factorii care te-ar ajuta sa dai tot ce e mai bun la locul de munca?
Astfel poti sa te asiguri ca angajatii au cele mai bune conditii, astfel incat sa se dezvolte profesional.
4. Poti numi o modalitate de recunoastere a meritelor pe care ai primit-o recent si care ti-a sporit angajamentul si loialitatea fata de companie?
Angajatorul afla astfel ce ii ajuta pe angajati sa se simta apreciati, in afara de recompensele materiale.
5. Cum ai nota oportunitatile de a te dezvolta si de a avansa in cadrul companiei?
Exista suficiente dovezi conform carora lipsa oportunitatilor de avansare este unul dintre motivele principale pentru care angajatii se indreapta catre concurenta.
6. Cat de multa incredere ai in conducerea organizatiei?
Relatia pe care angajatii o au cu zona de management a companiei se afla pe locul doi in topul motivelor pentru care acestia aleg sa demisioneze in favoarea unui alt angajator. Asa ca impusti doi iepuri dintr-o lovitura: aduci imbunatatiri departamentului de management si mentii fericiti angajatii.
Citeste si:
Cum iti motivezi angajatii - 4 tactici dovedite stiintific
5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre departamentul de HR