Site-ul “Above The Law” a intrat in posesia unui document de 5 pagini de la una dintre angajatele firmei, impreuna cu mesajul urmator:
“Asociatii de sex feminin sunt foarte revoltati nu numai din cauza faptului ca au fost date ponturi elementare, ci si pentru ca se presupune ca acestea s-ar aplica doar femeilor. Nu a fost niciodata o firma toleranta, care sa accepte usor femeile, insa asta intrece orice limite.”
In timp ce unele sfaturi, precum “definiti toate acronimele” sau “nu faceti pauze”, par idei folositoare pentru oricine care tine un discurs (cu siguranta nu doar pentru femei), altele sunt de-a dreptul ridicole.
Iata 7 dintre cele mai deranjante sfaturi primite de femeile din cadrul companiei:
1. “Prietenii va vor placea si daca adoptati un ton formal.”
2. “Nimeni nu a auzit-o pe Hillary Clinton in ziua in care si-a aratat decolteul.”
3. “Folositi cuvinte grele.”
4. “Prefaceti-va ca sunteti intr-o sala de judecata, nu la cantina liceului.”
5. “Ganditi-va la Lauren Bacall, nu la Marilyn Monroe.”
6. “Nu chicotiti.”
7. “Purtati un costum, nu tinuta pentru petrecere.”
Cei de la Clifford Chance au dat o declaratie in care le transmit celor de la Above The Law ca acel document “a reprezentat un punct de vedere personal”, adaugand ca:
“Mare parte din sfaturi sunt chestiuni de bun simt si credem ca este important ca femeile, dar si barbatii, sa aiba acces la diferite puncte de vedere si abordari. Nu exista un tipar obligatoriu impus de Clifford Chance referitor la cum ar trebui sa se prezinte un angajat. Aceasta situatie a fost provocata de un procent mic de sugestii dintr-o intreaga lista, iar acelea nu au fost adaugate intentionat.”
Asadar, sa jignesti si sa discriminezi neintentionat este in regula?
Vi s-a intamplat vreodata ceva similar la locul de munca? Cum ati reactionat?
Citeste si:
S-au nascut in aceeasi zodie cu tine - 3 sfaturi cheie de la femei celebre