Brad Pitt

Brad Pitt îşi avertizează fanii după ce o femeie din...

Citeste mai mult»
Bob Dylan

Bob Dylan se alătură TikTok, 'împotriva curentului'

Citeste mai mult»
Regina Sonja

Regina Sonja a fost externată după o operație pe cord

Citeste mai mult»
horoscop

Trei zodii care au noroc în luna februarie. Le va merge...

Citeste mai mult»
celine dion

Celine Dion, mesaj emoționant la 9 ani de când e văduvă....

Citeste mai mult»
Renee Zellweger

Renée Zellweger, despre pauza de şase ani din carieră:...

Citeste mai mult»
kidman

Nicole Kidman nu își dorește ca fiicele ei adolescente să...

Citeste mai mult»
papa francisc

Papa Francisc și-a lansat autobiografia, 'Hope' în peste...

Citeste mai mult»
pep

Pep Guardiola şi soţia sa, Cristina Serra, se despart...

Citeste mai mult»
Brad Pitt

O emisiune TV franceză retrasă după ridiculizarea unei...

Citeste mai mult»
The Weeknd

The Weeknd îşi amână lansarea noului album „în semn de...

Citeste mai mult»
oscar

Dineul nominalizaților la premiile Oscar, anulat din...

Citeste mai mult»
mireasa

O femeie a cerut anularea căsătoriei, după ce nunta falsă...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Lansarea emisiunii culinare a lui Meghan Markle a fost...

Citeste mai mult»
Jude Law

Jude Law îl va interpreta pe Vladimir Putin în „The...

Citeste mai mult»
casa

O familie britanică a cumpărat o casă în Sicilia cu doar...

Citeste mai mult»
mel

Mel Gibson speră să filmeze anul viitor continuarea...

Citeste mai mult»
Alec Baldwin Halyna

Alec Baldwin i-a dat în judecată pe procurorii care l-au...

Citeste mai mult»
fructe

Un excursionist a supraviețuit două săptămâni în munți...

Citeste mai mult»
jessica

Jessica Alba și Cash Warren divorțează după 16 ani de...

Citeste mai mult»
incendii

Reședințe ale unor vedete de la Hollywood, distruse de...

Citeste mai mult»

Laserul CO2 – Tratamentul ce poate elimina ridurile și...

Citeste mai mult»
Zendaya şi Tom Holland

Actorii Zendaya şi Tom Holland s-au logodit

Citeste mai mult»
cancer celule canceroase

Un studiu identifică potențialul de risc pentru mii de...

Citeste mai mult»
Liam Payne

Moartea lui Liam Payne - Un al doilea bărbat suspectat că...

Citeste mai mult»
gheboasa

Trapperul Gheboasă a obţinut, în primă instanţă, anularea...

Citeste mai mult»
bici

Cum să trăiești sustenabil: 5 mici schimbări cu impact mare

Citeste mai mult»

Cântăreaţa Rihanna a dezvăluit că nu a băut alcool în 2024

Citeste mai mult»
jill

Jill Biden a primit un diamant de 20.000 de dolari de la...

Citeste mai mult»
rosi

Rosita Missoni, apreciată creatoare de modă italiană, a...

Citeste mai mult»
bijuterii

Bijuterii în valoare de aproximativ 300.000 de euro...

Citeste mai mult»
Liam Payne

Cinci persoane au fost inculpate în cazul morții lui Liam...

Citeste mai mult»

Cele mai romantice plaje din Algarve: locuri perfecte...

Citeste mai mult»
Lewis Hamilton

Lewis Hamilton vrea să vorbească limba italiană pentru a...

Citeste mai mult»
Casa din Home Alone

Casa din filmul „Home Alone” a fost vândută de Crăciun

Citeste mai mult»
sarcina

Ashleigh Barty, fost lider WTA, a anunţat că este...

Citeste mai mult»
Blake Lively

Blake Lively îl acuză pe Justin Baldoni, partenerul ei...

Citeste mai mult»
Gina

Michael Schumacher va deveni bunic. Fiica sa Gina a...

Citeste mai mult»
Denzel Washington

Denzel Washington s-a botezat la New York şi a primit...

Citeste mai mult»
Regele Charles al III-lea

Tratamentul pentru cancer al regelui Charles al III-lea...

Citeste mai mult»

7 trucuri care te pun in valoare

De în Cariera 20 dec 2010
Ai de gand sa folosesti toate armele "din dotare" pentru a evolua si pentru a fi sigura ca urmatoarea persoana promovata esti tu? Nu te astepta ca superiorii sa te remarce pur si simplu si actioneaza, invatand cum sa te pui intr-o lumina favorabila!
Ti se pare ca ai incercat sa urci inca o treapta pe scara evolutiei profesionale intregul an si ca nu ai reusit sa faci nimic in aceasta privinta? Nu e deloc nevoie sa faci gesturi extreme sau sa recurgi la practici lipsite de etica. E suficient sa citesti si sa te lasi inspirata de sugestiile noastre!

Primul pas: cunoaste asteptarile sefului!

E foarte important sa cunosti care este stilul de management al superiorului tau direct si sa inveti sa te adaptezi acestui stil.  Astfel, specialistii ne sfatuiesc ca in cazul in care superiorul tau este o persoana prietenoasa si care apreciaza atmosfera relaxata si implicarea fiecarei persoane din echipa sa incercam sa venim cu idei care ar face ca echipa sa fie mai bine sudata, iar daca este vorba despre un sef autoritar si caruia ii place sa controleze totul sa incercam sa fim mereu cu un pas inaintea sa si sa ii oferim rapoarte frecvente.

Poti citi mai multe despre "cum sa iti dai seful pe spate" aici, si poti afla mai multe tehnci de imblanzire a sefilor aici.  

Ar trebui sa nu uiti, in plus, sa incerci sa fii o prezenta agreabila la locul de munca, sa fii cat de cat bine dispus si sa iti mentii o atitudine pozitiva.

Ce sa nu faci: nu incerca sa te imprietenesti fortat cu superiorii sau sa adopti o atitudine prea servila, pentru ca nu trebuie sa uiti ca persoana din fata ta isi poate da seama daca esti sau nu sincera.

Pasul doi: fii vizibila!

Unul dintre cele mai simple feluri in care te poti remarca este sa incepi sa iti pui in evidenta munca si calitatile. E foarte simplu sa stai linistita in coltisorul tau si sa iti faci treaba, dar din pacate laudele – si laurii – vor fi ale celor care stiu sa le arate sefilor rezultatele muncii lor si ale celor care stiu sa se faca remarcati implicandu-se, oferind un alt punct de vedere pertinent atunci cand e vorba de o situatie de criza.

Evita, insa, sa te faci remarcata ca fiind "fata care nu se mai opreste din vorbit" si/sau persoana care isi da cu parerea oricand si despre orice fara sa fie intrebata.

Pasul trei: organizeaza-ti munca!

Conteaza foarte mult sa te faci remarcata pentru lucruri pozitive si sa ai ocazia – o persoana pragmatica ar spune "sa iti creezi ocazia" – sa iti demonstrezi profesionalismul si viteza de reactie. Si mai simplu decat sa ai viteza de reactie este sa "iti faci temele", temeinic, si sa te mentii informata.

La modul cel mai practic ar trebui sa iti mentii atat biroul, cat si casuta de mail ordonate si sa incerci sa faci o triere saptamanala, dar sa nu acorzi prea mare importanta formei in dauna fondului: nu pierde ore intregi facand dosare si foldere colorate, pentru ca risti sa pierzi din vedere detalii importante si sa dai gres!

 Pasul patru: pastreaza-ti calmul!


E foarte important sa iti pui in evidenta atributele pe care ni le dorim cu totii in momentele grele: rezistenta crescuta la stres si la presiuni. Acestea sunt principalele elemente care ii vor convinge pe superiorii tai ca poti fii un bun manager si unele dintre elementele care vor conta in posibila ta avansare.

Cum faci? Nu reactionezi imediat si nu incerci sa rezolvi conflictul ripostand, acesta fiind primul reflex. Cel mai bine, sustin specialistii, este sa mergem cateva minute la baie sau sa iesim la aer cateva clipe. Lasam sa treaca putina vreme inainte de a spune ce avem de spus sau inainte de a raspunde persoanei in cauza.

Atentie! Sa iti pastrezi calmul nu inseamna sa nu spui ce te framanta sau sa nu ripostezi deloc, inseamna sa spui exact ceea ce gandesti intr-o maniera calma care iti poate asigura corectitudinea mesajului transmis.
Pasul cinci: comunica si obtine-le increderea!

E important sa comunici frecvent cu superiorii tai, dovedindu-le in timp ca pot avea incredere in tine. In plus, mizand pe transparenta iti poti demonstra buna vointa si responsabilitatea.

Cum procedezi? Dai telefon sau un simplu mesaj atunci cand intarzii sau cand vrei sa pleci mai devreme, cauti sa discuti cu el/ea daca ai dificultati familiale si crezi ca vei gasi intelegere. Nu-i povesti, insa istoriile tale amoroase sau detalii despre chinul la care va supun noptile nedormite atunci cand copilului ii dau dintisorii.

Pasul sase: vestile bune vin cu tine!

E important sa le impartasesti celorlalti ideile tale bune pentru ca astfel le poti demonstra sefilor ca te gandesti mai mult la echipa decat la tine. Cum faci asta? Simplu, inveti sa iti asculti colegii si sa ii ajuti – cu un contact de care au nevoie, cu un mic ajutor atunci cand observi ca nu mai fac fata volumului de munca, cu idei mai bune despre impartirea sarcinilor in echipa.

E bine, insa, sa nu exagerezi si sa nu le oferi sfaturi gratuite despre cum crezi tu ca si-ar putea organiza mai bine timpul colegii.

Pasul sapte: socializeaza!

S-ar putea sa nu iti dai seama la inceput cat de importanta poate fi socializarea pentru evolutia ta, dar e foarte bine sa te integrezi cat mai bine si sa te faci cunoscut. E bine sa schimbi cateva cuvinte la cafea cu colegii din alte departamente, dar sa nu exagerezi si sa fii cunoscuta ca persoana mereu pregatita sa iasa in pauza. Evita, in plus, sa ii bombardezi cu mailuri cu glume sau vorbe de duh, pentru ca asta nu mai tine de socializare, ci de timp pierdut fara a munci.

Tu cum crezi ca te poti face remarcata la locul de munca ( in mod pozitiv, evident )? Povesteste-ne!

Tag-uri: , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Cariera
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
19 ian