Sfaturi pentru femeile antreprenoare in domeniul beauty
1. Intrați in joc
Nu este niciodată un moment nepotrivit pentru a incepe o afacere. Puteți incepe o afacere chiar din timpul facultății și puteti lucra doar la 1-2 companii toata viața. Nu trebuie sa obtineți mai intai experiență de muncă (dar poate fi utilă). Experiența o veti obține pe parcurs, cu fiecare succes sau eșec.
Multe femei antreprenoare la inceput de drum iși pregătesc prea mult planul. Cheia este să găsiti un produs minim viabil pe care sa il lansați in joc. Incepeți, esuați (acceptabil) și treceți la următoarea strategie pentru a găsi succesul.
2. Rezolvati intotdeauna problemele clienților
Fără probleme, nu vor exista soluții, prin urmare, nu va exista nici o companie / afacere. Cu cat problema este mai complexă, cu atat vi se ivește o mai mare oportunitate - și de aici se nasc ideile. Unele dintre cele mai mari inovații s-au ivit din probleme complicate care aveau nevoie de soluții.
Daca studiați peisajul competitiv veți observa că in general oamenii nu sunt multumiți de experiența lor de cumpărare in domeniul beauty (indiferent ca vorbim de modă, make-up, saloane de infrumusetare, etc.). Cumpărăturile din magazinele mari pot sa nu fie convenabile, produsele sunt vândute doar de reprezentanții brandului, nu există eșantioane de testare - veți găsi numeroase situații pentru care clienții pot fi nemulțumiti.
Puteti revoluționa industria frumuseții prin crearea unei experiențe de cumpărături mai atractive. Intrebați-vă intotdeauna care este problema pe care o rezolvați pentru clienții dvs.
3. Identificați arma dvs. secretă
Exista o letargie naturală in majoritatea industriilor care constă in a face lucrurile in același mod, pentru că oamenii preferă in general ceea ce le este familiar.
Trebuie sa decideți din timp care va fi arma dvs. secretă. Poate fi vorba de oamenii din compania dvs., de cultura dvs. Puteți incălca regulile pentru ca acestea pot deveni o sursă a avantajului dvs. competitiv.
4. Evitați să rămaneți fără resurse financiare
Daca rămâneți fără bani afacerea dvs. se va incheia; pentru a evita o astfel de situație stabiliti de cați bani aveti nevoie ca rezervă. Atunci cand este posibil creați și măriți această rezervă. Fiți cumpătat, concentrați-vă pe menținerea costurilor scăzute și pe generarea de venituri; este una dintre cele mai importante lecții in afaceri și in viață. Este in regulă să vă asumați riscuri, insă nu riscuri care vă pot distruge afacerea.
Cash-flow-ul (fluxul de numerar) este "sangele" oricarei afaceri și cel mai bun mod de a sustine viitorul unei companii. Trebuie să vă gestionați intotdeauna fluxul de numerar și să strangeți bani, chiar dacă nu aveți nevoie imediată de ei.
5. Primul an este cel mai greu
Antreprenoarele in domeniul frumuseții ar trebui să știe ca primul an este cel mai greu. Nu vă descurajati chiar dacă veți rămane fără bani deoarece riscați să vă indoiți de dvs. si să simțiți ca ii dezamăgiți pe alții. In mod special in primul an va trebui să intelegeți cum funcționează afacerea dvs., cum să inspirați oamenii si va trebui sa faceți multe lucruri singură. Succesele peste noapte sunt rare.
Inconjurați-vă de persoane care vă pot da sfaturi valoroase. Obținerea unei bune indrumări este esențială iar majoritatea oamenilor primesc sfaturi eronate.
6. Găsiți un partener
In orice afacere grozavă există de multe ori o a doua persoană, indiferent daca este cunoscută publicului sau nu. Este rar ca un antreprenor să aibă toate caracteristicile și abilitățile complete pentru a se descurca singur.
Gasirea unui un partener poate fi o mișcare strategică inteligentă, mai ales dacă parteneriatul duce la venituri generale mai mari. Vă poate mări probabilitatea de succes dacă veți avea responsabilități pentru domenii diferite.
7. Nu puteți face totul, insă puteți avea totul
Puteți prioritiza construirea unei afaceri fată de construirea unei familii? Cele două nu se exclud reciproc și dacă vă puteți implica membrii familiei in dezvoltarea afacerii veți construi o companie uimitoare și in acelasi timp veți dezvolta relația cu membrii familiei dvs. .
Succesul nu necesită renunțarea la valori precum familia și comunitatea. Familia dvs. vă poate crește probabilitatea de succes și vă va stabiliza in cele mai dificile momente.
8. Nimic nu este minunat la nesfarșit
Nimic nu este grozav pentru totdeauna. Piețele fluctuează, preferințele publicului se schimbă. Nu uitați niciodată că lucrurile se pot transforma intr-o fracțiune de secundă. Incercați să vă adaptați din mers si să folosiți orice oportunitate in avantajul afacerii dvs.
Principii de bază pentru antreprenoarele in domeniul frumuseții
Primul pas pentru a vă face cunoscute produsele și serviciile, precum si a incepe să vă construiți imaginea online a afacerii dvs. este să vă construiți un website (de prezentare a companiei sau un magazin online pentru produsele dvs., in funcție de tipul afacerii dvs.).
Pentru aceasta și pentru a putea face campanii de email marketing de inștiintare a clientilor dvs. cu privire la noutățile și promoțiile valabile, aveți nevoie un serviciu de web hosting de incredere precum cel oferit de www.hostx.ro, care să vă asigure identificarea (găsirea), continuitatea și disponibilitatea online permanentă a afacerii dvs. In plus, un astfel de serviciu va asigura confidențialitatea datelor clienților dvs., sporind buna reputație a afacerii dvs.
Afacerile in domeniul beauty au in prezent un potential uriaș. Cererea publicului este in creștere constantă insa pentru pentru femeile antreprenoare in domeniul frumuseții care iși doresc să reușească este esentială urmarea sfaturilor de mai sus, cu respectarea catorva principii de bază:
- cunoașterea publicului tintă
- grija pentru clienți oglindită in certificare, produse de calitate, autorizatii necesare
- atenție la resursa umană care construieste imaginea afacerii dvs.
- aspectul impecabil al spațiului de lucru
Toate acestea le puteți realiza asigurandu-va că clienții dvs. sunt intotdeauna la curent cu noutățile si promoțiile salonului sau produselor dvs., că aceștia vă cunosc eforturile și transparența puse in slujba succesului. Pentru aceasta, trebuie să vă promovați serviciile și să vă situati mereu cu un pas atat inaintea cererii clienților cat și inaintea competiției.