În 2019 au fost lansate multe parfumuri noi, fie ca produs de sine stătător fie însoțit de stickere și bijuterii sau accesorii de fitness, dar abia la sfârșitul anului, compania Fendi a lansat o nouă versiune a clasicelor sale genți Baguette. Casa de modă italiană a atașat genților sale parfumul „FendiFrenesia”, conceput în mod exclusiv de către vestitul designer francez de parfumuri, Francis Kurkdjian, parfum presărat cu note de piele nouă și mosc.
În momentul în care cumperi o geantă Baguette primești și o sticluță de 5 ml parfum, care poate fi aplicată fie direct pe pielea din care este confecționată geanta fie pe discul din interior. Conform reprezentanților companiei, parfumul rezistă timp de 4 ani și inspirația a venit direct de la femeile care vor să fie mai feminine.
Colecția de genți galbene, produsă din piele Cuoio Romano, este ediție limitată și pornește de la prețul de 430 lire sterline (2.415 lei) pentru o Nano Baguette, reprezentând un cadou idel de Crăciun.
A fost creată prima geantă parfumată
În general, femeilor le place mirosul genților de piele, dar după numai câteva folosiri, acesta dispare, așa că Fendi a decis să colaboreze cu Francis Kurkdjian, pentru realizarea unei noi game de genți parfumate.