Ca e vorba de haine, accesorii sau produse cosmetice, astazi putem avea acces la produse high-quality fara sa intindem coarda. Despre ce este vorba? Ti-e cunoscuta sintagma "affordable luxury”? Adica sa fii... "de designer” fara sa te coste o avere! Si nu, asta nu inseamna a "mima” luxul purtind sau folosind fake-uri; te vei rasfata cu produse originale.
Cum s-a nascut trendul?
Nu era greu sa apara un astfel de concept in conditiile in care numarul multimilionarilor este atit de mic in comparatie cu cel al consumatorilor cu venit mediu spre mic! Casele de moda au inceput sa creeze haine si incaltari pe care le-au propus spre vinzare cu mult mai putine zerouri in coada sau au inventat accesorii cu preturi mici, designerii si-au coborit ochii spre branduri cu vinzari impresionante gratie preturilor scazute, iar cele mai importante vedete au acceptat asocierea de imagine cu produse accesibile unui public mult mai larg. Mai mult decit atit, insulele in care numai vedetele si miliardarii de top aveau acces pot fi vizitate acum fara prea multe eforturi financiare!
Frumusete fara limite... financiare
Te afli in cautarea unui produs cosmetic cu rezultate vizibile? Vestea buna e ca ai de unde alege... dar te dezumfli imediat ce afli preturile si-ti stabilesti o limita maxima pe care-ti permiti s-o cheltuiesti. Iata motivul pentru care, in cadrul trendului "affordable luxury”, au aparut si produsele "smart”. Exact asa cum sugereaza si termenul, aceste produse - nu doar cosmetice, ci si culinare, vestimentare, electronice etc. – sint multifunctionale, extrem de active si simplu de folosit.
Este posibil asa ceva in materie de frumusete? Nu cumva tocmai atentia sporita si timpul, dedicate propriei persoane, erau secretul ingrijirii eficiente...!? Poate ca da, insa secolul vitezei se rasfrange asupra tuturor aspectelor vietii noaste, inclusiv (de fapt, mai ales) asupra frumusetii!
In copilarie, cind invadam trusa de cosmetice a mamei, ne-am dorit sa imitam fiecare gest al ei, invocind faptul ca vrem sa fim la fel de frumoase cind ne facem mari. Atunci ni s-a spus ca trebuie sa asteptam pina la 30 de ani pentru a folosi o anumita crema. Cind a sosit acea clipa, ne-am trezit neajutorate in fata raftului de creme anti-rid sau am aminat, fiindca nu ne-am putut decide daca sa cumparam una hidratanta, una anti-rid, alta regeneratoare sau una cu SPF. Sau, daca timpul a fost ingaduitor cu pielea, am fost tentate sa optam pentru un produs la intamplare, care sa nu ne goleasca portmoneul!
Da, luxul este accesibil!
Oricit de imposibila ar fi asocierea celor doi termeni considerati a fi antonimici, ea exista si este argumentata puternic prin existenta produselor care, nu doar arata ca niste produse luxoase, ci intilnesc cu brio toate asteptarile pe care le ai de la un produs scump. Asa s-ar putea defini gama de produse Anew de la Avon. Probabil ca ai acasa nu unul, ci trei-patru produse pe care le folosesti pentru ingrijirea unei singure zone, sa zicem... ochii. Si ti-ai dori ceva... smart! Tratamentul concentrat antirid pentru ochi Anew Ultimate (66,99 lei) indeplineste aceasta conditie; crema intens regeneratoare recontureaza si restabileste fermitatea zonei din jurul ochilor, iar elixirul concentrat poate reduce pungile de sub ochi si punctele de grasime. Cu alte cuvinte, in afara de beneficiile directe, cistigi timp, spatiu si... bani! Pe care ii poti folosi pentru a-ti satisface pofta de lux. Lux accesibil!
Ochelari de soare cu cristale Swarovski, D&G, magazinul Opticris, 788,97 lei
Pantofi, Aldo, 289 lei
Crema de zi antirid cu proprietati intens regene-ratoare SPF 25 Anew Ultimate (57,99 lei)
Crema de noapte antirid cu proprietati intens regeneratoare Anew Ultimate (72,99 lei)
Tratamentul concentrat antirid pentru ochi Anew Ultimate (66,99 lei)
Elixirul antirid cu proprietati intens regeneratoare Anew Ultimate (99,99 lei)