Zgomotul specific birourilor din majoritatea multinationalelor are efecte nefaste asupra capacitatii angajatilor de a rationa, de a face conexiuni si de a-si folosi inteligenta la randament maxim.
Pe langa faptul ca angajatii sunt mai putin motivati si au mai putina rabdare, capacitatea de a rationa corect si de a rezolva probleme in timp util scade simtitor in conditii de zgomot.
Un experiment ale carui rezultate au fost publicate in revista Journal of Applied Psychology a scos la iveala faptul ca zgomotul din majoritatea multinationalelor are drept consecinta scaderea productivitatii angajatilor si cresterea nivelului de stres. Astfel, subiectii care au participat la studiu au fost expusi timp de trei ore zgomotului specific nu au reusit sa gaseasca destul de rapid solutia unui puzzle. In acelasi timp, un alt grup de subiecti a fost lasat sa lucreze in liniste, dupa care s-a dovedit ca au reusit sa rezolve fara prea mari dificultati acelasi puzzle pe care subiectii din primul grup l-au abandonat.
"In mod cert, motivatia este afectata serios de zgomotul permanent si sacaitor din birourile deschise", spun realizatorii studiului, potrivit realitatea.net.
Nu reusesti sa te angajezi? Iata de ce!
Varsta, o problema la angajare? Iata cum sa scapi de obstacol!
Strategie eficienta la interviu - Musca-ti limba!