Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restranse din cauza unor factori precum imposibilitatea participarii omului obisnuit la o gala de caritate sau implicarii sale in campanii de CSR, asteptarea pana in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers.
Charitygift.ro isi propune sa inlature aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a caror contravaloare va fi directionata, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie. Charitygift.ro nu intermediază vânzările si nu percepe niciun comision de la furnizori, cumparatori sau beneficiari. Produsele sunt vandute la aceeasi valoare la care se pot gasi si in magazinele furnizorilor numai ca de aceasta data, un procent din valoarea produsului vandut prin intermediul CharityGift.ro merge catre o cauza anterior selectata de furnizor. Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Exista insa si cazuri in care se doneaza valoarea totala a produsului vandut prin CharityGift.ro.
La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Vorba organizatorilor, daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania.