Trei baieti si trei fete intra intr-o casa, fiecare are camera lui iar locul de intalnire este un living comun in care e complet intuneric. Concurentii pot vorbi dar nu se pot vedea. Initial, cei sase se vor intalni prima data in grup, pentru a-si cunoaste vocile unul altuia si tipurile de personalitate. Fetelor li se aduc bagajele baietilor si vice versa si pot afla astfel tot soiul de lucruri unii despre altii: ce carti citesc, ce parfumuri folosesc, ce haine le plac, ce pasiuni au.
In functie de imaginea pe care si-o fac si de preferintele manifestate, se vor intalni apoi doi cate doi. Acelasi personaj se poate intalni cu mai multe persoane de sex opus. La final, cand fiecare si-a definit preferintele, se pot vedea. Insa niciunul nu poate afla care a fost reactia celuilalt la aprinderea luminii. Asa ca puncul final este intalnirea la lumina zilei. De la locul intalnirii unde asteapta concurentul se poate vedea intrarea in casa. Celalalt isi poate lua bagajele sa plece sau poate veni la intalnire, caz in care cei doi vor ramane impreuna.
"Intalnire pe intuneric" ofera concurentilor o experienta cu toate posibilitatile deschise, suspans si surprize. Iti ofera sansa de a-l cunoaste pe celalalt asa cum este el de fapt, lucru pe care afara, in lumea reala, este greu sa-l punem in aplicare. Prima impresie, cea fizica, ne influenteaza foarte mult parerea despre cineva pe care, daca am avea ocazia sa-l cunoastem, poate ca l-am placea mai mult sau poate, dimpotriva, mai putin", marturiseste Andreea Raicu.
"Intalnire pe intuneric" este un format cu succes international, marca TALPA, casa de productie detinuta de John de Mol, parintele Big Brother.