Lansarea artcademy a avut loc la Institutul Francez din Bucuresti, eveniment la care a participat Jean Pierre MOCHO, Presedinte MOD’SPE Paris si, din anul 2000, Presedinte al Federation Francaise du Pret-a-Porter Feminin.
Programul este structurat pe doua etape - Fundamentals of Fashion (primul nivel) si Fashion Marketing and Design (al doilea nivel). Fiecare curs se desfasoara pe durata unui an academic si se finalizeaza cu cate o saptamana de studii si practica la Paris.
Interactiunea cu lectorii asigura transferul de experienta practica si, mai mult decat atat, conecteaza cursantii la centrul modei, Parisul.
Programul se adreseaza absolventilor de facultate sau liceu interesati sa dobandeasca o calificare in domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising, product/ brand management, jurnalism de moda sau design, dar si tuturor celor pasionati de moda.
Inscrierile se desfasoara pana pe 15 noiembrie, iar cursurile incep pe 18 noiembrie.
Citeste si:
Moda nu are limite: Tunici din caracatite si rochii din alge
Dana Rogoz, stralucitoare pe covorul rosu la Milano
Cele mai valoroase 10 branduri din lume