Nicicand n-am mai fost martora la un nip & tuck mai inspirat. Miscarile lui Audrey se sincronizeaza atat de bine cu riffurile lui Angus Young si vocea lui Brian Johnson incat te intrebi cum de nu ne-au fost "livrate" impreuna de la inceput. Ok, poate fiindca piesa pe-atunci a baietilor de la AC/DC, Back in Black, se "intampla" in 1980, cu 23 ani mai tarziu decat filmul lui
Stanley Donen (acelasi care a regizat si Seven Brides for Seven Brothers) - unu la mana. Doi la mana, footage-ul din reclama de fata este una dintre putinele autorizate de managementul si ulterior, dupa moartea sa, de familia actritei pentru a endorsa un brand american.
De ce Audrey Hepburn si nu altcineva? Intai si intai, pentru ca outfitul ei all black din Funny Face trece drept unu dintre cele mai recognoscibile din istoria filmului. In al doilea rand, pentru ca Audrey este indiscutabil un fashion-icon de prima mana al secolului XX. Si, nu in ultimul rand, pentru ca putine femei au stiut sa poarte cu atata eleganta o simpla pereche de blugi.
De ce AC/DC? Pentru ca in veci n-ai fi crezut ca e este posibila o astfel de combinatie. Si totusi, alegerea a fost pe cat de extrema, pe-atat de...dansabila. Plus mesajul; piesa se numeste Back in Black, iar sloganul campaniei - "It’s Back–The Skinny Black Pant".
Spotul a insotit campania "Keep it Simple", de relansare a pantalonilor skinny de culoare neagra facuti celebri de GAP in anii '70. Interesant e ca, la scurt timp dupa lansare, campania s-a dovedit un esec comercial. Ciudat, as spune, dat fiind ca jeansii conici, stramti, indiferent de culoare, au avut comeback pe cinste si continua sa fie in. In orice caz, noua ne-a placut. Tie?