In clasamentul general, printre sutele de branduri cele mai admirate din toate categoriile de produse si servicii, AXA s-a clasat pe locul 59 in acest an, cu o valoare de brand de 7.096 milioane dolari, inregistrand o crestere de 5% fata de anul trecut.
Rezultatul foarte bun obtinut in clasamentul Interbrand se datoreaza eforturilor AXA de a veni in intampinarea necesitatilor clientilor sai si capacitatii Grupului de a se reinventa in acord cu tendintele pietei, investind in zona digitala si simplificand accesul la produsele si serviciile AXA.
In acelasi timp, responsabilitatea sociala a continuat sa fie o prioritate pentru Grupul AXA care a demonstrat grija reala pentru comunitatile în care activeaza impresionand printr-o permanenta preocupare pentru intelegerea si prevenirea riscurilor la nivel mondial.
Clasarea AXA Group in topul Interbrand-Best Global Brands (http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2013/AXA ) este o performanta cu atat mai mare cu cat se refera la o piata atat de competitiva si dificila precum cea a asigurarilor.