Potrivit QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500-1.000 lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.
„In topul comenzilor efectuate de catre femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Tiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor, media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25-34 ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500-1.000 lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 lei. Circa 20% din comenzile efectuate de catre barbati sunt destinate tot femeilor.
Reprezentantului companiei precizeaza ca femeile fac achizitii online in functie de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori sau daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.
Citeste si:
13 situatii in care tehnologia ti-a ruinat complet viata
10 aplicatii pentru smartphone care iti cresc productivitatea
Cum putem recupera documentele sterse din memoria telefonului mobil?