Barbie va aparea in editia aniversara a Sports Illustrated Swimsuit, scrie Los Angeles Times.
Campania, intitulata in mod ironic “Unapologetic”, o prezinta pe indragita papusa in toata splendoarea, facandu-le parca in ciuda modelelor care se infometeaza pentru a arata perfect pe catwalk.
Cei de la examiner.com i-au oferit sansa de a spune ce are pe suflet, iar Barbie a surprins cu o replica pe care multe dintre femei o asteptau probabil:
“Oamenii rad pe seama taliei mele. Dar ceea ce nu-si dau ei seama este ca fac miscare 10 ore pe zi in sala de fitness oficiala a papusilor. Acele cosmaruri care le bantuie pe tinerele fete? Da, e adevarat, in timp ce ele incearca sa doarma, eu stau in casa papusilor si fac 100 de genuflexiuni pe ora. Cat despre dieta... nu ma faceti sa rad. Ati vazut vreodata mancare printre accesoriile papusii Barbie? Catei si genti, asta e tot ce primesc.”
Cum a fost aleasa Barbie dintre toate cele care au concurat pentru a aparea pe coperta? Editorii Sports Illustrated spun ca si-a castigat meritul, fiindca o vor proclama drept “Papusa de la care a pornit totul”.
Iar producatorul de jucarii Mattel, apara aceasta alegere, potrivit Fox Sport.
“Ca legenda aflata constant sub lupa si criticata in legatura cu felul in care arata, pozatul ii ofera papusii Barbie si celorlalte legende ocazia de a-si asuma acest statut”, spune Lisa McKnight, vicepreseditele departamentului de marketing al companiei.
Citeste si:
Femeia cu corpul de plastic - Fotografiile care te vor face sa te indoiesti de cuvantul "frumusete"