Campania este fundamentata pe 3 piloni principali, continand: o campanie adresata consumatorilor, prin activitati media dezvoltate pe conceptul ca momentele placute din viata merg bine cu o bere; cel de-al doilea pilon este cel de relatii publice, menit sa dezvolte si sa sublinieze mesajele adresate consumatorilor prin explicarea caracteristicilor produsului bere, iar a treia, foarte importanta pentru berari, consta in programe de responsabilitate sociala („Realitatea se schimba cand conduci baut”, un program adresat soferilor si „Alcoolul nu te face mare”, un proiect pentru adolescentii din Romania).
“Aceste trei componente sunt unite printr-un mesaj unic: consumata cu moderatie, berea ofera un gust minunat si o experienta placuta consumatorilor. Berea face parte dintr-un stil de viata sanatos si modern daca este consumata responsabil”, a adaugat Dl. Jan Derck van Karnebeek.
“Berea este mai mult decat o bautura fabricata din ingrediente naturale – orz, hamei, drojdie si apa”, potrivit lui Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor carti si ghiduri despre bere. “In Europa, berea este asociata cu convivialitatea. Acest lucru este cu atat mai adevarat in Romania, o tara latina ai carei oameni apreciaza foarte mult prietenia si timpul petrecut impreuna la un pahar de bere”, spune Dl. Evans.