Atat Einstein cat si scriitorul faimos, Roald Dahl, au lucrat la birouri dezordonate si, se pare ca niciunul nu a avut de suferit din cauza asta. Totusi, un birou dezordonat poate atrage dupa sine critica si cenzura la locul de munca. Cum poti rezolva problema aceasta cu dezordinea de pe birou pana la urma? Cine are dreptate?
10 situatii in care ochii tai te dau de gol
Ei bine, s-a dovedit ca atat ordinea, cat si dezordinea in mediul in care iti desfasori activitatea, atrag dupa sine diferite consecinte psihologice. Daca esti o persoana dezordonata, s-ar putea sa nu fii atenta la lucrurile pe care le oferi si sa ramai la final cu "praful de pe toba". Daca esti o persoana creativa, un mediu dezordonat te-ar putea ajuta foarte mult. In cele din urma, se pare ca ambele variante pot fi folosite in avantajul tau.
Daca ai un birou ordonat, inseamna ca esti o persoana disciplinata, care stie ce vrea de la viata si in ce directie sa se indrepte in cariera. Iti cunosti prioritatile, dar exista riscul sa iti pierzi concentrarea atunci cand iti este dat peste cap feng-shui-ul.
Daca biroul tau este mai mereu dezordonat, asta nu inseamna ca esti o persoana care nu isi cunoaste rostul pe Pamant, dar cu siguranta semnifica faptul ca esti o persoana haotica. Cel mai probabil doar tu stii rostul lucrurilor pe care le faci si daca ii dai cuiva o sarcina de care ar trebui sa te ocupi personal, nu este exclus ca acea persoana sa nu poata sa isi exercite activitatea.
Citeste si:
Canapeaua ta iti tradeaza personalitatea
TESTUL FLORILOR scoate la iveala trasaturile de caracter
Personalitatea romantica tradeaza: Ce tip de iubire iti trebuie