De-alungul timpului am intalnit cele mai inedite pictoriale cu femei in revistele de sport insa acum vorbim de ceva cu totul provocator. Modelele Marisa Miller, Jessica Gomes, Quiana Grant si Tori Praver nu au purtat nimic in afara de vopsea.
Timpul consumat pentru procesul de pictare, creat de artistii Joanne Gair, Reyna Pecot si Issac Prado a fost de 13 ore. Planul ce a pornit de la designul "vestimentatiei" pana la decizia culorilor si restul detalilor a durat 3 luni pana la infaptuire. Dar a meritat. Tricoul pictat al supermodelului Heidi Klum
Body Painting este mai mult decat o arta urbana, poate deveni moda. Heidi Kulm certifica acest lucru purtand un tricou franjurat confectionat numai din vopsele.
Nu ne indoim de formele bine conturate ale supermodelului dar trebuie sa recunoastem ca si tricoul merita un 10.Paris Hilton in vopsea aurie pentru noua sa campanie "Rich Prosecco"
Paris Hilton a dus noua sa campanie publicitara pentru propria sa bautura "Rich Prosecco" la un alt nivel. O reclama ce face apel la un sex-appealul de lux, de aur.
Ca o statuie de aur, Paris isi evidentiaza corpul suplu sub cerul liber imbracata numai in vopsea aurie. Reclama cuprinde "accente’ din viata opulenta pe care o traieste, plina de petreceri VIP, frumusete si lux.Gisele Bundchen poarta papuci si... vopsea
Nu mai e un secret ca Gisele Bundchen si-a lansat noua colectie de incaltaminte, dar sigur e o noutate campania publicitara pe care a condus-o purtand pretiosii papuci ce ii poarta semnatura si nimic altceva decat un "costum" pictat.
De la prima vedere campania nu prea are legatura cu incaltamintea cat are legatura cu Gisele dansand in ploaie. Trebuie sa recunoastem ca Gisele a inteles acest tip de strategie ca "sexul vinde", asa ca aceasta campanie de promovare a liniei ce ii poarta semnatura va fi sigur un hit.Berea se vinde cu Body Paint
Noua reclama la berea "Bit Copa" din Brazilia este mai mult decat "hot". Un corp ce poarta doar vopsea ce intruchipeaza doua chipuri, o femeie si un barbat ce stau la o bere.
Deja iti starneste interesul, nu? Campania centreaza interactiunea dintre bere si figurile pictate. A foste creata de o agentie germana Jung von Matt Alster din Hamburg care si-au aratat creativitatea si iscusinta trasformand o simpla bere in obiectul de joaca a unor protagonisti desenati ce isi au ca plan de activitate corpul unei femei.
Sunt curioasa cat de greu s-a luat vopseaua de pe corpul lor? Voi nu?