Practic, an de an BookLand va interactiona cu iubitorii de carte timp de 10 saptamani: o saptamanala Bucuresti si noua in celelalte orase din tara.
BookLand nu se dezice de la formula inovatoare si, ghiciti unde are loc? Tot in mall-uri, bineinteles. Grupul Iulius Mall va gazdui BookLand in 3 orase: Iasi, Timisoara si Cluj Napoca, in Constanta partenerul este City Park, in Sibiu Shopping City, in Brasov - Unirea Shopping Center, in Alba Iulia – Alba Mall, in Arad - Atrium Mall si in Braila - Promenada Mall.
O echipa formata din peste 550 colaboratori va coordona si implementa toate detaliile legate de eveniment. Este primul targ de carte cu servicii integrate oferite editurilor – traseu caravana, mobilier, transport si merchandising carte, echipa vanzare, promovare media. In plus nici nu percep taxe de participare, ci se retine comision din vanzari. Nu-i de mirare ca in primele 3 zile de la lansarea ofertei, 25 edituri s-au inscris deja. BookLand intentioneaza sa vanda cartile a 50 edituri si deja se anunta "lupta" pe locurile ramase. Pentru ca daca in Bucuresti s-au vandut carti in valoare de 100,000 euro, in tara vanzarile pot atinge dublul sumei.
Cu un format ancorat in realitatea cotidiana, BookLand vine acolo unde oamenii se afla deja, indiferent ca sunt cititori inraiti, cumparatori ocazionali, "colectionari" de carte sau pur si simplu persoane interesante sa faca un cadou inteligent celor dragi. In maxim 2 luni va fi lansata si libraria virtuala, o alta extensie a marcii BookLand.
Din 2012 Ministerul Culturii va sprijini financiar acest proiect cultural, care aduce beneficii concrete pietei de carte.