Cea de-a optsprezecea editie a calendarului prezinta sase dintre cele mai faimoase modele din lume, insa pentru prima data in istoria calendarului Lavazza, vedeta este muzica italiana: ambasador international pentru talentul, optimismul si stilul de viata italian.
Pentru The Italian Espresso Experience 2010, Lavazza a ales combinatia perfecta dintre doua arte cu impact imediat: muzica si fotografia. Desi sunt multe si variate diferentele dintre cele doua, amandoua au calitatea de a transmite emotie in mod direct, nemediat.
Va’Pensiero, Guarda Che Luna, ‘O Sole Mio, Con Te Partirò, Baciami Piccina si Nessun Dorma : sase cantece fara varsta, cunoscute in toata lumea. In ton cu fotografia colorata preferata de Aldridge, cu tuse abstracte si puternice, interpretarea data celor sase piese in calendarul Lavazza reflecta ceea ce criticii au denumit “stilul Futuretrò” al lui Aldridge. Culorile fluorescente se imbina pentru a da o stralucire futuristica imaginilor create de el, in timp ce subiectele captate aici sunt surprinzator de retro. Stilul inovator al lui Miles Aldridge este destinat sa isi puna amprenta pe scena aristica contemporana. Lavazza a ales inca o data sa-si exprime preferinta pentru inovatie, continuand sa gaseasca noi modalitati de a exploata relatia dintre tematica si imagine.
In fotografii, cantecele prind viata prin aparitiile unor top modele din lumea internationala a modei si din show bizz: Bianca Balti, Georgia Frost, Lydia Hearst, Daisy Lowe, Alexandra Tomlinson si Alek Alexeyeva.
Fotografiile din calendar emana o atractie care devine si mai mare pe masura ce se descifreaza sensurile ascunse in ele. Impactul lor este direct si nemediat, menit sa produca o bucurie fara efort, apreciere fata de stilul inovator, indemnand la un dialog deschis, sincer.