Patru femei atragatoare danseaza, flirteaza si pozeaza pentru turisti, barbati in cautare de aventuri de-o noapte si curiosi ce trec prin Cartierul Rosu din Amsterdam. Pana aici, nimic neobisnuit, avand in vedere ca “De Wallen” este cel mai mare cartier de acest tip din oras si consta intr-o serie de strazi impanzite de sute de cabine inchiriate de femei dispuse sa isi vanda trupul.
Dintr-o data, insa, una dintre ele incepe sa danseze diferit, determinandu-i pe trecatori sa se opreasca pentru a afla ce se intampla.
Una cate una, celelalte femei i se alatura si dau nastere unei coregrafii complicate. Multimea este fascinata, aplauda si le incurajeaza. Zambetele dispar, insa, in momentul in care pe ecranul de pe fatada cladirii apare mesajul:
“In fiecare an, mii de femei sunt amagite cu o cariera de dansatoare in Occident. Din pacate, ajung aici.”
Statisticile sunt graitoare. In Olanda, 33% dintre prostituate vin din tari din afara Uniunii Europene. Cifra sporeste la 50% in orasele mari, potrivit datelor prezentate in cadrul Conferintei Europene impotriva traficului de femei. Din 1990, numarul de femei traficate din tari din Europa Centrala si de Est s-a triplat.
Campania a fost organizata de fima de advertising Duval Guillaume pentru grupul impotriva traficului de persoane “Stop the Traffik”. Grupul actioneaza pentru a reduce cazurile in care oamenii sunt inselati sau luati impotriva vointei lor si vanduti ca sclavi sexuali, cersetori, donatori de organe si nu numai.
Urmareste mai jos videoclipul controversat:
Citeste si:
Campanie socanta - Tu stii ce culoare are violenta domestica?
FOTO! Campanie socanta - Violenta asupra femeilor, ridicata la rang de arta
Imagine controversata: Fecioara Maria si testul de sarcina