O organizatie elvetiana care militeaza pentru drepturile feministelor, Terre Des Femmes, a lansat recent o campanie publicitara intitulata "Don't Measure A Woman's Worth By Her Clothes" (n.r. - nu masura valoarea unei femei in functie de hainele ei). Campania isi propune sa reduca stereotipurile sexuale bazate pe aparente si infatisare, prin sublinierea presupusei legaturi dintre haine/vestimentatie si "valoarea" unei femei.
Campania, care a fost creata la nivel vizual de artista Theresa Wlokka, prezinta imagini cu zonele sexualizate ale corpului femeii, cum ar fi pieptul - suprapuse cu "bete de masurare" care atribuie valoarea in functie de cat de "provocatoare" este aceasta zona daca este acorperita de imbracaminte.
Aceste masuratori ale valorii femeii prezinta indicii din prespunerile comune si negative care sunt asociate - de exemplu - cu fustele scurte si decolteurile adanci. Daca persoana dezvaluie prea putina piele, inseamna ca e pudica, iar daca dezvaluie prea multa piele, asta indica o femeie usoara.
Iata cateva adjective prezente pe "scara valorii" unei femei (vezi galeria foto mai jos): pudica/puritana; de moda veche; persoana plictisitoare; femeie careia ii place sa atate barbatii; obraznica; femeie care si-o cauta; tarfa; curva. (Sursa)
Citeste si: Viagra pentru femei ar putea fi lansata pe piata
Femeia cu tatuaje: 7 motive pentru barbatii care vor o relatie cu ea
12 motive pentru care VINUL este cea mai buna forma de terapie