Rihanna a inceput o majora campanie internationala. In timp ce Chanel, Prada si Louis Vuitton reinventeaza anii '90 in moda, Gucci a ales-o pe vedeta de 20 de ani pentru noua sa campanie publicitara ce sprijina UNICEF, la 6 luni dupa succesul avut in cadrul prezentarii colectiei de toamna a casei.
Rihanna, care a pozat pentru Clinique Happy, Covergirl si H&M "Fashion against AIDS"(Moda impotriva SIDA) va incepe "Tatto Heart", o colectie pentru campania publicitara de caritate unde va purta o editie limitata de tinute semnate Gucci, create special pentru UNICEF.
De ce a ales-o Frida Giannini, directorul de creatie al casei Gucci pe Rihanna? "Am considerat ca o cantareata si in acelasi timp o femeie frumoasa este alegerea perfecta pentru aceasta campanie".
Nu va fi deci o surpriza sa o vedem pe Rihanna purtand o tinuta semnata Gucci la fiecare aparitie pe covorul rosu. Si nu cred ca ar avea ceva de pierdut...