Alina Simpetru si Liviu Lambrino, Managing Directors TBWAMERLIN si reprezentanti ai The Disruption Consultancy, au prezentat si discutat timp de 3 ore despre ce arata si cum se aplica Disruption si care sunt principalele trenduri in domeniul Employer Branding. Participantii la seminarul „Employer Branding. Trenduri, oportunitati si creativitate" au fost experti din domeniul HR, membri ai Clubului de resurse umane EXEC-EDU – compania de formare continua si consultanta a ASEBUSS (organizatorul evenimentului).
Prima parte a intalnirii a fost dedicata unei sesiuni de learnings, prin identificarea unor tendinte observate in campaniile de employer branding internationale. Studiile de caz prezetate au inclus campanii de employer branding dezvoltate de companii precum Danone, Shell, SNCF, ArcelorMittal, McDonald’s, Microsoft si multe altele. Unele dintre ele vin cu o rasturnare a perspectivei clasice, conform careia candidatul / angajatul trebuie sa se "vanda" in fata angajatorului. Anunturile lor de angajare sunt adevarate mesaje publicitare, construite spre a crea o anumita imagine despre ce inseamna sa lucrezi in compania respectiva.
Evenimentul a continuat apoi cu o prezentare a conceptului de Disruption, ca modalitate de extindere a nisei de piata si diferentiere de concurenta si s-a discutat aplicabilitatea sa prin prisma domeniului HR si aplicat la ce inseamna o campanie de Employer Branding.
"I-am invitat pe reprezentantii TBWA / Merlin pentru a prezenta membrilor clubului nostru o metodologie care ni se pare extrem de utila pentru dezvoltarea brandului de angajator si pentru alte demersuri strategice in companiile lor.", a declarat prof. dr. Lavinia Rasca, directorul EXEC-EDU si gazda acestui eveniment.