Imaginea campaniei sunt fetele de la Girls Aloud, stralucitoare si fabuloase in toata splendoarea lor. Cei mai multi critici au asociat aceasta initiativa cu dorinta de a dezminti zvonurile conform carora marea formatie de fete s-ar desparti. Si ca totul sa fie clar, personajul principal este chiar Sarah Harding, cea mai nazdravana dintre toate, despre care s-ar fi spus ca vrea sa paraseasca grupul.
Mai pe lung, clipul le infatiseaza pe cele cinci cantarete mergand pe covorul rosu, orbite de bliturile fotografilor si admirate de fanii in extaz. In timp ce colegele ei intra in masina, Sarah "ia o pauza" (asa cum spune si sloganul produsului) se aseaza pe covorul rosu si degusta noul KitKat Senses. Toata lumea este socata, se lasa linistea si numai blitul unui fotograf o sparge. Sunt curioasa cam cate batoane de ciocolata a mancat Sarah pana sa-i iasa, ca sunt sigura ca nu i-a iesit figura din prima. Hmmm… cam nerealist mi se pare mie asa, iar fetele de la Girls Aloud nu sunt cea mai buna alegere, tocmai prin superficialitatea emanata la fiecare pas. Nu cred ca as vrea sa asociez batonul KitKat cu asa ceva. Noi ce sa intelegem de aici? Ca fetele de la Girls Aloud nu se vor desparti si ca au folosit o strategie buna de PR pentru a demonstra contrariul zvonurilor.
Este evidenta dorinta companiei de a targeta femeile. Legatura dintre ciocolata si femeie iti spune ceva? Care dintre noi se poate abtine de la asa ceva. Eu una nu. Chiar in timp ce scriam, mi s-a facut pofta si m-am dus la chiosc sa-mi iau un baton de ciocolata cu alune si caramel. Noul KitKat Senses este batonul de ciocolata dedicat femeilor pentru acele momente in care vor sa savureze ceva dulce dupa o zi grea de munca. Pana cand va sosi si la noi in tara, eu il mananc pe al meu.