1. Platformele “Zack” by Sergio Rossi
Am inteles ca tema acestui sezon sunt culorile vii, electrizante, insa roz, lac si platforme? Nu e oare prea mult?
Nu stiu in cat timp te vor ierta gleznele tale, daca te vei risca sa porti aceste sandale. Mai mult de atat, nici portofelul, pentru ca pretul acestor platforme semnate de Sergio Rossi costa 760 $, o investitie cam riscanta pe timp de recesiune, nu-i asa?
2. Sandalele Gee Wawa
Clar aceste sandale sunt pentru toata perioada de recesiune. Costa in jur de 180 $ si iti sustin glezna de cate ori crezi ca ti se inmoaie picioarele la vederea preturilor. Dar designul?
Am inteles ca inca e in trend modelul roman, dar si cu platforma? Cam rigide pentru un sezon in care feminitatea si explozia de culori lovesc.
3. Ghetele Diavolului
Cand credeai ca dupa o serie de pantofi, cizme si sandale, care mai de care mai scandaloase ca design si materialele din care sunt confectionate, le-ai vazut pe toate, apare aceasta pereche de ghete.
Cine credea ca o sa exista cineva care sa se inspire de la copitele cailor si o sa creeze o pereche de ghete chiar din acelasi materiale. Clar PETA o sa se sesizeze la vederea lor si o sa uite de Armani, pe care tot incearca sa-l boicoteze.
4. Cizme-plasa Luisa Viaroma
De aproape 70 de ani Luisa Viaroma a raspuns tuturor preferintelor si cerintelor de pe piata luxului, reprezentand peste 400 branduri celebre cum sunt Dior, Dsquared2, D&G, Louboutin, lanvin, Chloe si multi alti.
Si cum ii place sa aduca in prim plan numai accesorii socante, nu e de mirare ca ne sunt prezentate aceste cizme-plasa, create din piele si cauciuc. Poate nu am fi extrem de socati de design, insa sa aplici acelasi model si la toc, devine scandalos si aparent “nesigur”.
Sa mai pronunt si suma lor? Nu fac nici mai mult, nici mai putin de 1100 euro.5. Inele din dop de sampanie
Dupa ce bei o sampanie, nu te gandesti ca ai putea folosi dopul care a sarit in nu stiu ce loc din casa, dupa ce ai agitat sticla. Afla ca s-a gandit cineva la aceste dopuri ca o buna materie prima pentru o linie de inele.
Diane Christine Dille, un designer german de bijuterii a creat o linie personalizata de inele de argint, din dopurile sticlelor de sampanie baute. Asa ca nu mai arunca dopurile de acum si trimite-le designerului. Iti vei pune amprenta in moda.
6. Lindsay Lohan lanseaza un autobronzant
Suntem familiarizati sa vedem starurile cum isi baga nasul in domeniul modei si al frumusetii, insa Lindsay Lohan a inceput cu stangul. Mai exact dupa aparitia pontului ca va lansa si un autobronzant, doar a avut succes cu linia de colanti, au aparut si zvonuri ca nu este exact un produs ideal. De ce? Pentru ca a aparut de nenumarate ori “autobronzata” neuniform. Sa fie oare produsul ei in faza de test sau inca nu a invatat cum sa-l aplice?
7. Crema antirid din placenta
Conform producatorilor, crema antirid este creata din placenta bovinelor, reusind cu succes sa incetineasca aparitia liniilor fine prin ingredientele cheie. Mai mult de atat, exista si alte companii ce au linii antiaging care folosesc deasemenea placenta si chiar de la om. In 1940 a fost declarat oficial ca se poate folosi placenta pentru aceste tratamente, datorita beneficilor hormonilor ce stimuleaza dezvoltarea celulara. Insa aceasta procedura a devenit ilegala in USA.
Producatorii au schimbat apoi motivatia folosirii, spunand ca ajuta la refacerea pielii cat si a parului, aprobandu-se in acest mod folosirea ei.
8. Sperma de taur pentru tratamentul parului
Cat de mult iti doresti sa ai un par matasos si stralucitor? In Anglia s-a descoperit tratamentul ideal pentru a avea asemenea rezultate. Si ca sa nu maresc mult misterul, tratamentul are la baza sperma de taur, cu care trebuie sa-ti masezi parul.
Interesata? Un Nu categoric, clar. Dar cum englezii si-au dorit mereu sa socheze, au reusit si de data acesta. Poate nu prin cea mai buna metoda, dar au incercat macar.
Nu puteau sa gaseasca o alta solutie prin care sa insereze ingredientele de baza intr-un balsam sau masca de par, cu alte arome, pastrand misterul ingredientului special? Cred ca era mai sigur din puct de vedere al strategiei de marketing.