Un studiu de specialitate arata ca femeile sunt puternic influentate in alegerile pe care le fac de mancare si sex, relateaza dailymail.co.uk. Pana si cand vine vorba de alegerea rujului, acestea sunt influentate in mod inconstient si tind sa aleaga nuantele al caror nume amintesc de una dintre aceste doua categorii. Spre exemplu, o femeie va alege cel mai probabil o nuanta care are denumirea "Triple Chocolate Parfait" sau "Hot Mama".
Cercetarile arata ca industria cosmeticelor a remarcat aceasta sensibilitate a femeilor, asa ca brandurile au devenit tot mai creative in alegerea numelor produselor.
Debra Merskin, coordonatoarea studiului, sustine ca rezultatele cercetarii arata ca pe langa denumirea simpla a culorii, multe branduri aleg numele pentru produsele cosmetice inspirandu-se din mancare, bauturi, sex si dragoste.
In cadrul cercetarii, persoanelor participante li s-a cerut sa aleaga rujul preferat, in functie de denumire. A reiesit ca nuantele al caror nume aminteau de sex si mancare au fost cel mai alese. In schimb, cele cu denumiri de animale si pasari au primit cele mai putine voturi.
Un reprezentant al unui website de profil care comercializeaza peste 15.000 de produse de frumusete a confirmat acesta tendinta a femeilor. Din top 50 al celor mai vandute nuante, pe primele locuri se pozitioneaza cele al caror nume se incadreaza in aceste doua categorii.
Barbatii, dezbracati de secrete - 10 stiluri de flirt care le demasca intentiile
Trucuri eficiente de seductie, in functie de zodie
Psihologia culorilor: Cum sa atragi fericirea si dragoastea in relatie