"Pe multe piete din Romania se produce un fenomen destul de ciudat: desi vanzarile au scazut pe multe dintre piete preturile produselor nu au urmat tendinta de scadere a vanzarilor. O reactie logic-economica ar fi fost ca si preturile sa scada, insa n-am vazut aceast lucru. Din acest motiv mi-e teama ca aceasta tendinta s-ar putea intinde si in 2010", a declarat pentru Feminis.ro expertul financiar Constantin Rudnitchi, care estimeaza ca anul 2010 nu va aduce scumpiri doar pentru produsele accizabile ci si pentru produsele din import, mai ales daca scenariul pesimist cu un euro de 4,7 euro va deveni realitate.
In ceea ce priveste vacanta, reprezentantul ANAT, Traian Badulescu, a declarat pentru Feminis.ro ca majoritatea operatorilor din turism au recurs deja la micsorari sau stagnari ale preturilor, tendinta ce se va mentine si in 2010. " Criza a determinat un soc pe piata serviciilor din turism, si acesta se va mentine in continuare. De exemplu, hotelierii din statiune Albena, au anuntat deja reduceri de 20% pentru vara 2010".
Citeste articolul integral pe Feminis.ro