In Anglia, crema “Baby Bottom Butter”, care costa 2,54£ a devenit cea mai cumparata crema de catre persoane de toate varstele, in special femei, din Waitrose. Cu alte cuvinte, consumatorii prefera aceasta crema in schimbul produselor profesionale care promit rezultate antiaging.
In prezent, produsul detine prima pozitie in topul vanzarilor de cosmetice, desi a intrat pe piata de acum trei ani. O dovada vie de influentare a comportamentulu de consum intre femei.
Sunt curioasa cum a inceput totul. Ce mamica o fi ramas fara crema de fata si a apelat la crema bebelusului si a continuat sa o foloseasca pentru a observa rezultatele. Cat despre promovarea “din gura in gura”, nu mai avem ce comenta, poate doar ca s-a facut usor si fara costuri.
“Folosesc crema in mod constant de doua saptamani si acum am o piele atat de moale si de catifelata, sentiment pe care nu l-am mai avut inca din adolescenta. Mai mult, tenul meu arata mai tanar. Este cu mult mai buna decat orice crema scumpa pentru fata pe care am incercat-o pana acum.”, declara o consumatoare pentru Dailymail.