Reclama ce dateaza din 1972 scotea in evidenta avantajele acestui cadou extrem de personal: "copiile" in marime naturala, care aratau mai vii ca niciodata, puteau fi facute dupa persoana care comanda (clientul) sau dupa o alta persoana preferata de aceasta. In plus, marionetele erau programate sa rada atat de mult cat doreste clientul - la glumele clientului - si sa spuna "da" in orice limba straina aleasa de client - la atingerea butonului de la o telecomanda.
Se pare ca lucrurile nu se opresc aici. Mesajul reclamei indemna oamenii sa le comande, intrucat aceste replici puteau sa ia locul clientilor la sedinte lungi, la petreceri plictisitoare sau puteau sa tina companie sotului/sotiei, in absenta originalului. Iar atunci cand papusile in marime naturala incepeau sa isi piarda din energie, puteau fi imediat legate la o priza, pentru a se incarca. Pretul unei astfel de "marionete" era de 3000 de dolari. Sursa: retronaut.com.
Citeste si: Femeia in perioada Razboiului Rece: sotie si mama de "cariera"
Cele mai bune lucruri din viata ta vin ambalate in... celofan
Betty White, reclama din anii '60 la produse cosmetice