Scrisa pe un bob marunt de orez, ascuns intr-o cochilie pazita de doi crabi agresivi, care-si duc veacul intr-o poseta de bunica abandonata intr-un vechi cufar incas, aflat sub stapanirea unui sub un blestem necrutator. Deja ai obosit? Stai putin.
Cufarul se afla pe puntea unui vas de pirati, inghitit de o balena preistorica, captiva in craterul unui vulcan inactiv, pazit de o suricata uriasa cu doua capete, pe o insula care vede lumina zilei doar de doua ori pe an, din cauza mareelor... Prin urmare, nu iti vom dezvalui secretul, dar iti vom spune bucurosi ca noua Coca-Cola nu contine conservanti si nici arome artificiale.
Cea mai celebra dintre racoritoarele lumii se lauda cu un nou spot, creatie a agentiei de publicitate Santo, din Buenos Aires. Ce putem spune despre el, inainte de a ne lasa fermecati de ideea ca noua cola nu mai contine conservanti si arome artificiale, e ca e cel putin la fel de grandios ca si cele din primavara, care ne infatisau lumea racoritoarei ciocolatii ca pe un organism de inventii, ca in Roboteii celor de la Pixar, pus in functiune de omuleti minusculi, ca in cartile Doctorului Seuss.
Inca nu ne-am hotarat ce ne place mai mult, ideea ca bunica noastra are o geanta atat de veche incat in captuseala ei au inceput sa prinda viata crustacee, sau fiorosenia celor doua suricate cu doua capete. Hmmm… tu ce zici?
P.S. Ursuletii de la Pol nu mai beau coca-cola?