Nivea conduce clasamentul preferintelor consumatorilor de produse pentru ingrijirea fetei: 44%. Avon ocupa cea de-a doua pozitie (38%), fiind urmat de Dove (26%) si Yves Rocher (22%).
Barbatii folosesc marca Nivea intr-o masura mai mare decat femeile: 56% / vs / 38%. La randul sau, marca Dove este utilizata mai mult de persoanele cu un nivel de educatie mediu si scazut: 32% dintre cei apartinand acestei categorii opteaza pentru marca mai sus amintita / vs / 21% dintre persoanele cu un nivel inalt de educatie. Acelasi lucru se poate afirma si in cazul marcii Nivea, 49% dintre cei cu un nivel de educatie scazut alegand sa foloseasca acest brand / vs / 39% dintre cei cu un nivel inalt de educatie.
In Bucuresti se remarca o orientare a consumatorului catre Elmiplant, 30% dintre bucuresteni facand aceasta alegere / vs / 21% media nationala.
Citeste mai multe pe www.dailybusiness.ro
Citeste si:
3 tendinte in materie de make-up pe care trebuie sa le incerci chiar ACUM!