Si pentru acei cumparatori carora le face placere sa calatoreasca in aceasta vara in mod special in America, in Orientul Mijlociu sau Asia, magazinele outlet le vor asigura garderoba, fiind imprastiate peste tot.
Michele Rothstein, PR de la “Chelsea Premium Outlet” – o retea de centre outlet ce se intinde in toate statele din America, unde primeaza lucrurile de buna calitate declara pentru presa ca cei mai multi turisti care vin din Asia cand ajung pe meleagurile americane cer sa fie condusi direct catre “Woodbury Commons” din Central Valley, New York chiar daca aceasta inseamna cateva ore bune de mers prin trafic pana acolo. Tot din acest motiv sunt deschise 5 astfel de centre in Japonia si Korea in ultimii 5 ani.
O multitudine de branduri si tot atatea stiluri, “Chelsea Premium Outlet” ofera tot ce ar putea un conglomerat de case de moda high-class sa ofere. Calitate, VIP Club, cupoane cadou si desigur reduceri multe.
Batem palma?
Daca inca consideri ca nu am atins zona unde iti vei petrece vacanta cu un outlet, atunci poate "Prada Outlet" din jurul Frorentei, Italia este unul de unde iti poti achizitiona ravnita geanta sau poate in “Gotemba Premium Outlet”, Japonia, pentru o reducere a unui accesoriu sau o tinuta sub semnatura casei avangardiste Maison Martin Margiela.
Dar si pentru aceia care doar cauta sa se targuiasca si nu foarte multe experiente, s-au creat outleturile. Si chiar aceste persoane au cate o poveste plina de dezamagiri despre o calatorie la un outlet datorita faptului ca sperantele sunt mari, portofelele erau grele, dar nu era mai nimic de targuit. Doar sunt reduceri grele, nu?
Daca te duci intr-o vacanta si vrei ca in afara de o experienta placuta vrei sa te intorci si cu cateva tinute chic poti merge la “Jeremy Outlet” din San Francisco unde poti gasi tinute semnate Lora Piana si Brioni. In acelsi timp economisesti si bani, pe care poti insemna o alta destinatie, sau poate chiar un alt outlet.
In 1990 cand si-a luat prima data avant aceasta lume a outleturilor in America, a fost culminant pentru toata industria marketingului. Astazi privim outleturi care nu mai sunt umplute doar cu tinute ramase din magazinele reprezentante sau cele din sezonul trecut, intalnim si lucruri cu un aer mai fresh.
“In fapt, 80% din tinutele vandute in aceste magazine sunt create special pentru ele”, declara Marshal Cohen, expert in vanzari pe zona Port Washington, New York. Si desi reducerile sunt cu 25-40% mai mici ca cele originale, acelasi raport este si intre calitatea texturii. In loc de o bluza 100% bumbac vei gasi un bumbac mai de joasa calitate.
Asa ca un outlet poate avea doua parti, una buna si una proasta, ori e un magazin de unde sa-ti achizitionezi haine care sa te faca sa te simti high-class sau nu. Totul tine de tine si de perceptia ta asupra acestor magazine, dar sincer mai conteaza atunci cand o rochie pe care ai pus ochii ti-a inghetat simturile. O cumperi pentru ca iti ofera un aer glam si e si la reducere.