Potrivit dailybusiness.ro, consumatorii sunt dispusi sa cheltuieasca foarte multi bani pentru calitatea produsului, design, dar in primul rand pentru renumele firmei.
Asa se explica, de exemplu, de ce o multime de oameni cumpara produse false, cu mult mai ieftine, doar pentru ca au pe ele numele unei firme renumite.
Imi dau la schimb perechea pentru.... - Top branduri de lux "Ouch"
Desi lumea trece de mai bine de trei ani printr-o criza economica fara precedent in istorie, se pare ca marile branduri raman in continuare cele mai cautate. Si in timp ce multe afaceri mici sau mijlocii dau faliment, brandurile de lux fac si mai multi bani in continuare.
E adevarat: Brandurile celebre iti fac viata mai buna
Compania de cercetare Millward Brown Optimor a calculat valoarea companiilor de lux, in functie de veniturile pe care le genereaza notorietatea pe care o au in randul consumatorilor.
In top, primul loc este ocupat de Louis Vuitton, urmat de Hermes, Gucci, Chanel, Cartier, Rolex, Hennessy, Moet, Fendi si Burbbery.