Ideea i-a venit fetitei in 2009, atunci cand familia a mers la un restaurant care avea un aparat care vindea mici jucarii gumate care pot fi atasate la capetele creioanelor si pixurilor. Le-a cerut parintilor sai cativa banuti si...i-a venit ideea de a face un website in care sa vanda acele mici jucarii si, pentru ca nu vroiau sa distruga spiritul antreprenorial al fetitei lor, parintii au acceptat.
Iar astazi site-ul Hannah's Cool World (www.hannahscoolworld.com) are 12.000 de cumparatori inregistrati din intreaga lume si a vandut numai in 2009 250.000 de astfel de jucarii, scrie AOL.
Dar lucrurile nu sunt mereu usoare, pentru ca micuta nu are acces la cele mai mari targuri de jucarii din lume -regulile sunt stricte si nu se fac exceptii, acele targuri sunt destinate doar negocierii si cumpararii, prezenta copiilor fiind interzisa- asa ca parintii sai sunt delegati sa mearga si sa se informeze...urmand ca deciziile sa le ia tot ea.
Care e cea mai buna lectie pe care tatal sau, Rick, sustine ca a invatat-o? Ca cel care le poate vinde cel mai bine copiilor produsele care le plac este...tot un copil.