Pornind de la această premisă, un lanţ de farmacii de la noi din ţară a lansat la sfârşitul lunii iunie o campanie intitulată "Bucură-te de vară afară!", în care părinţii şi bunicii sunt atenţionaţi să petreacă mai mult timp în aer liber cu micuţii lor.
Un mini-experiment făcut de iniţiatorii proiectului a demonstrat stângăcia pe care copiii o manifestă în sporturile practicate în aer liber. Astfel, a luat naştere ideea de a afla raportul dintre timpul pe care îl petrec copiii folosind tehnologia pentru a se juca şi timpul dedicat activităţilor fizice.
În acest sens, a fost lansat studiul online "Copii la joacă", dezvoltat în colaborare cu Centrul de Cercetare în Management şi Leadership (CCML) din cadrul Facultăţii de Management al SNSPA, având drept scop măsurarea consumului de tehnologie, socializarea şi independenţa copiilor cu vârste cuprinse între 5 şi 13 ani.
Mămicile şi tăticii sunt invitaţi să completeze chestionarul aici, pentru a afla cât de armonios se dezvoltă copiii lor şi cum pot îmbina în educaţia lor activităţile în aer liber cu elementele erei digitale. Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate la începutul lunii august, anunţă iniţiatorii acestui studiu. Sursa: farmaciile DONA.