Oare stim cat de mult sufera cand ii privam de activitatile care le plac, cand le spunem ca nu au voie la calculator sau pe terenul de forbal? Pentru ca lucrurile nu sunt intotdeauna cum vor cei care realizeaza reclamele la ciocolata Kinder sa ne faca sa credem, cu copii usor de pacalit si mame care cred ca au ajuns la un compromis excelent daca prajiturica de la desert contine portii egale de ciocolata si lapte.
Copilul in varianta 2.0, asa cum il vad creativii de la Leo Burnett Milano, cei care semneaza reclama la Kellogg's Coco Pops, gandeste si se exprima ca un om mare, stie cum sa puna problema - "Mama, fiecare minut conteaza" - in asa fel incat sa le demonstreze parintilor ca el trebuie auizit, ca el este cel care are dreptate.
Nu intamplator spotul a fost premiat anul acesta la Epic Awards. Ne face sa ne dorim nu atat cerealele de mic dejun, al caror gust de ciocolata, neschimbat de zeci de ani (si delicios!) il stim, ci un copil ca cel din reclama. Eventual cu o fundita la gat, asezat sub pomul de Craciun.