Se pare ca fiecare ora petrecuta de copiii nostri in fata televizorului are un efect nebanuit pana acum: creste cu 50% riscul consumului de bauturi gazoase dulci. Mai mult, expunerea la reclamele pe care cei mici le vad in pauzele publicitare este una dintre cauzele acestui consum crescut.
Acestea sunt doar cateva dintre concluziile unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Goteborg. Stina Olafsdottir, membra a echipei de cercetatori care a realizat studiul mentionat, a subliniat ca copiii care petrec mult timp in fata televizorului consuma mai multe bauturi gazoase dulci.
Ingrijorator este faptul ca micutii care se uita la reclame ar fi cei mai inclinati sa consume astfel de lichide dulci (carbogazoase sau nu). Cercetatorii subliniaza ca acesta nu este insa singurul motiv care determina copiii sa bea mai multe bauturi dulci, ei remarcand totusi ca exista o legatura intre micul ecran si consum. Studiul s-a desfasurat cu ajutorul parintilor a 17.000 de copii cu varste curprinse intre doi si patru ani.
Citeste si: Iata cati copii au cele mai stresate mame!
Sursa foto: Free Digital Photos