Cuculand, numele "junglei urbane - innebunitoare si haotice - in care luptam sa nu ne pierdem libertatea, visele, dragostea si umorul" are acum si un parfumul exotic de ceai verde, savoare seducatoare de piersici, prospetimea lamailor si gustul plin de caracter al fructelor de padure. Va intrebati cum asa? Pentru ca la initiativa unui grup de tineri investitori si manageri romani, Brandient a creat Cuculand, "un brand cu vocatie universala, dar inspirat de trairile romanilor din vremurile noastre". Prima intrupare a brandului este Cuculand Ice Tea, deja prezent in retail printr-o distributie selectiva.
"Parafrazand minunata fraza a lui Borges, as putea spune ca traim intr-o tara aiurita in care Cuculand face parte din normalitate. Dar nu-i asa ca tocmai asta ne-a motivat sa cream un brand atat de atragator?!", spune Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, intr-un comunicat.
Cuculand nu este doar memorabil, ci reuseste sa si rezoneze imediat la viata contemporana a celor care simt ca traiesc in Cuculand si poate fi citit alternativ ca lumea in care traim, lumea in care vrem sa evadam sau lumea care ne asteapta, spun creeatorii noului brand.
Cuculand s-a lansat preponderent on-line si prin retelele sociale, iar website-ul www.cuculand.ro ofera in sine o abordare neconventionala a comunicarii si o experienta inedita a brandului. Principalul vehicul de comunicare media al brandului va ramane cel online, in formele cele mai neasteptate si provocatoare pe care si le poate permite.