Intr-un efort de a face clientii sa inteleaga ce inseamna un potential spatiu publicitar lucrativ, agentia de publicitate Sarafan Advertising Agency din Moscova a provocat, involuntar, peste 500 de accidente de circulatie.
Agentia a vrut sa puna accentul pe un lucru: cat de multi oameni observa sau sunt atentie la spatiul de pe fiecare parte a camioanelor publicitare. Oamenii din marketing au proiectat o imagine care prezinta un nud de femeie care isi tine sanii in maini, iar pe fotografie scria: "Ei atrag". Din pacate, reclama a atras.
Conducatorii auto au privit perechea gigantica de sani in loc sa fie atenti la drumul din fata lor. Politia a primit 517 rapoarte de accidente rutiere in mai putin de 24 de ore. Au fost atat de multe accidente rutiere in acel interval, incat politistii, in cele din urma, au inconjurat camioanele cu bustul generos prezentat pana cand reclamele au fost indepartate.
Purtatorul de cuvant al agentiei de publicitate si-a cerut scuze pentru incident, spunand ca compania sa va acoperi costurile financiare ale accidentelor. Ei au realizat, cu siguranta, o campanie de marketing virala, pana in cele mai mici detalii. Sursa.
Citeste si: Cancerul la san: 10 reclame puternice care te fac sa vezi riscurile
ASA ar arata reclamele daca barbatii ar poza ca femeile
5% dintre femei au corpul pe care il vedem in reviste si reclame - Cum arata restul de 95%