Imbunatateste-ti abilitatile
O promovare inseamna noi responsabilitati si noi provocari. Pentru a fi pregatita, trebuie sa ai anumite aptitudini. Cel mai simplu mod de a-i arata sefului ca meriti mai mult este sa devii mai competenta in domeniul respectiv.
Fii inovatoare
In prezent, este nevoie de oameni care nu numai ca se ocupa de indatoririle zilnice, dar vin si cu idei care sa contribuie la dezvoltarea firmei. Gandeste in perspectiva, gandeste in afara tiparelor si gaseste oportunitati ascuse. Observa echipa in care lucrezi cu atentie si de indata ce gasesti o problema, gandeste-te la solutii si prezinta-le sefului.
Fii de incredere!
Unul dintre aspectele la care un manager este atent cand vine vorba despre promovare este maturitatea cu care abordeaza anumite situatii. Asadar, trebuie sa devii un angajat pe care seful se poate baza cand lucrurile se complica. Fii proactiva si extrem de bine organizata! Fii responsabila si da un raspuns prompt de indata ce ti se cere ceva. Acestea sunt aspectele care te diferentiaza de ceilalti.
Roaga-ti seful sa te ajute
Important este, insa, sa stii in legatura cu ce sa ii ceri ajutorul. Daca este ceva ce se presupune ca ar trebui sa stii deja, abtine-te. Observa la ce este mai bun seful tau si roaga-l sa-ti dea cateva sfaturi in legatura cu subiectul respectiv. Va vedea ca esti dornica sa inveti si daca ii demonstrezi ca ai bagat la cap, isi va aminti asta cand ii vei cere o marire. Iar daca se face ca a uitat, ii poti aminti fara probleme!