1. Stabileste-ti telurile si organizeaza-le in functie de importanta si prioritate
2. Prioritizeaza: Concentreaza-te pe o sarcina importanta si lucreaza la ea toata ziua
3. Tine cont de cel mai important lucru pe care il ai de facut in orice moment
4. Stabileste-i timpului tau o valoare materiala. Pune pret pe el
5. Nimic nu este perfect. Daca dai tot ce este mai bun din tine este perfect
6. Propune-ti sa termini in jumatate de timp din cel pe care ti l-ai propus pentru indeplinirea sarcinii
7. Programeaza-ti si reprogrameaza-ti timpul in fiecare zi in functie de prioritati
8. Transforma-ti telurile marete in sarcini mici pentru fiecare zi
9. Inconjoara-te de oameni care te pot ajuta si da-le din sarcinile tale de lucru
10. Stabileste un termen limita pentru fiecare proiect.
Incearca aceste trucuri de management al timpului. Sunt practice si dau rezultate. Vei fi uimita sa vezi cat de productiva vei fi in scurt timp.
Citeste si:
Trucuri de management pe care ti-ai fi dorit sa le stii la 20 de ani
Greseala pe care o faci TOT timpul, chiar daca e in joc sanatatea ta