"Cei mai buni manageri stiu cum sa-si faca oamenii sa interactioneze intre ei, si stiu ca acestia, chiar daca vin la munca, au aceeasi nevoie de a relationa, de a forma prietenii. Tot cei mai buni executivi stiu ca in perioade de criza economica trebuie sa se descurce cu mai putin. Asa ca trebuie sa-si inteleaga fiecare subordonat in parte. Daca a pierdut 2-3 din cauza disponibilizarilor, va trebui sa-repozitioneze, cat de putin, pe ceilalti. E foarte greu sa faci asta, daca nu esti sigur de forta pe care o au oamenii cu care lucrezi", a precizat cercetatorul.
Potrivit acestuia, executivii au datoria de a-si ajuta subordonatii in a intelege ca sunt parte din viitorul organizatiei. "Prin urmare, managerii cu adevarat valorosi nu se gandesc doar la consecintele negative pe care le provoaca o criza financiara, ci si la faptul ca ar putea descoperi cateva oportunitati, create in contextul dezechilibrului economic, si nu in ultimul rand, trebuie sa le arate tuturor oamenilor pe care-i coordoneaza ca nicio criza nu dureaza la nesfarsit", a adaugat Jim Harter.