Reclama care se difuzeaza deja pe posturile de televiziune americane si britanice este cat dse poate de stilata, dar in acelasi timp irezistibil de….ghidusa! Imagineaza-ti-o doar pe batoasa doamna Beckham jucandu-se de-a v-ati ascunselea, ca o copila neastamparata, prin cotloaneele impunatoare ale unui conac englezesc.
Personal, dintotdeauna am crezut ca Victoria nu e deloc atat de intangibila si rece pe cat pare. Superficiala, da, dar e o superficialitate asumata, pe care doamna Beckham a transformat-o in brand personal. Am avut sansa sa citesc cateva interviuri cu ea in Vanity Fair si alte publicatii cu pretentii de afara care, cred ca fara sa-si propuna, au reusit sa ne-o prezinte intr-o lumina ceva mai umana, cu un simt al umorului dezvoltat si extrem de mamoasa.
Jucausa? Nu e exclus. Rochiile din noua colectie a Victoriei, intitulata pur si simplu "The Dress Collection By Victoria Beckham", sunt destul de sobre, cu croieli bine definite, care te duc mai degraba cu gandul la Breakfast at Tiffany's decat la activitati ludice. Dar reclama pare ca a incoltit din mintea Sofiei Copolla sau a lui Marc Jacobs. Altfel spus, are un ceva care te duce cu gandul la un ceai bun si biscuiti de casa savurati pe terasa casei tale din Notting Hill sau, in functie de continent, din Hamptons....