Abordare multilaterala
Lyoness depune eforturi sus?inute pentru a-i indruma pe membrii sai in mod concentrat la firmele partenere. Scopul este de a face experien?a cumparaturilor cat mai placuta ?i mai eficienta tuturor celor implica?i, pentru ca membrii sa doreasca ?i sa i?i poata valorifica avantajele de cumparaturi pentru orice necesitate. Din acest motiv, sunt dezvoltate in permanen?a ac?iuni de marketing pentru companiile partenere Lyoness, care sa prezinte membrilor gama completa de op?iuni pe care le au la dispozi?ie, pentru a-?i face cumparaturile.
Lyoness valorifica ?i sus?ine fiecare comerciant ?i furnizor de servicii, in eforturile sale de atragere ?i fidelizare a clien?ilor, prin variate platforme disponibile in medii multiple: indiferent daca este vorba despre revista Cashback, Lyoness.TV, bro?uri de informare, bannere pe site-ul Lyoness.net, newsletter-uri sau propria pagina Loyalty-Partner. Avantajele pentru firmele partenere sunt evidente in acest context. In beneficiul acestora, Lyoness dezvolta masuri de marketing, fara ca firmele sa fie nevoite sa aloce un buget de marketing propriu.
Poten?ial remarcabil
Peste 2,6 milioane de poten?iali clien?i, masuri concentrate de marketing, la care se adauga asisten?a tehnica ?i serviciile in beneficiul clien?ilor. Lyoness ofera firmelor partenere un pachet complet ?i sustenabil, care nu se rezuma doar la atragerea clien?ilor, ci este conceput pentru a garanta satisfac?ia acestora. Astfel, Lyoness sus?ine firmele partenere sa ca?tige clien?i noi ?i contribuie la fidelizarea clien?ilor vechi.
Membrii comunita?ii de cumparaturi Lyoness, fac la randul lor cumparaturi in mod concentrat de la firmele partenere ?i beneficiaza astfel de avantaje, ceea ce conduce la o situa?ie de ca?tig pentru toate par?ile implicate.