Studiul arată că deși rimelul este produsul cel mai răspândit din industria frumuseții, se așteaptă ca vânzările să scadă drastic până în anul 2021, deoarece este dificil de reinventat și tratamente precum permanentul de gene sau extensiile durează mai mult. Deși procedura în sine durează mult mai mult, aceste artificii rezistă mai bine în timp și oferă un aspect mai natural și mai lung al genelor.
„Nivelul de confort printre cliente a ajuns la un vârf favorabil”, spune Sarah Jindal, senior beauty analyst la compania Mintel. Aceasta a mai adăugat că „femeile sunt dispuse, acum, să investească mai mult într-un permanent de gene sau extensii, deoarece știu cât de bine rezistă și le ușurează rutina de dimineață”. Dintre mărcile de seamă care oferă asemenea tratamente SugarLash PRO, Elysee Zhadikpur și Blow LTD, dar variante mai ieftine se pot găsi la aproape orice salon cosmetic de cartier.
Noile companii intră greu printre brandurile de rimel deja consacrate, așa că ele caută metode unice de a prelua măcar un segment de piață și a deveni profitabile, dar în principiu, totul stă în alegerile consumatoarelor, deoarece nu este nimic în neregulă în a rămâne la vechiul tău rimel, atâta timp cât este încă în termenul de garanție.
De ce să-ţi iei la revedere de la rimel
Potrivit unul studiu de piață publicat în revista Business of Fashion, extensiile și permanentul de gene câștigă teren în fața rimelului. Cu toate acestea, companiile din industria rimelului au avut anual încasări de 8.1 miliarde de dolari, însă potrivit Euromonitor International, nume mari din domeniu, precum Fenty Beauty, KKW Beauty, Kylie Cosmetics, Anastasia Beverly Hills și Huda Beauty nu și-au lansat încă propriul rimel.