De Duminica Floriilor Falticeniul va inflori!
Locuitorii orasului Falticeni au un nou motiv de bucurie la inceputul acestei primaveri. Pe 28 martie, in Duminica de Florii, mii de flori vor fi plantate in centrul orasului, iar intreaga comunitate locala poate participa la acest eveniment, sadind o floare alaturi de voluntarii ce sustin actiunea initiata de cel mai important centru comercial din localitate.
Complexul Comercial „Nada Florilor” lanseaza o campanie originala, care prin implicarea orasenilor, va contribui cu siguranta la infrumusetarea orasului Falticeni. Intre 11 si 22 martie, achizitiile in valoare de minim 20 lei facute in oricare dintre magazinele Complexului Comercial, le aduc pe loc cumparatorilor un bulb de floare. Fiecare client isi planteaza bulbul intr-un ghiveci si are grija ca in perioada 23-27 Martie sa-l aduca inapoi, primind drept rasplata un talon de participare la o tombola cu premii. Toate florile donate astfel de clientii „Nada Florilor” vor fi plantate in centrul orasului Falticeni, chiar in Duminica Floriilor, iar intreaga comunitate este invitata sa se implice.
Pe o piata tot mai competitiva, competenta face diferenta la Aurora Shopping Mall
"Cand au fost dezvoltate primele mall-uri din Romania nu era foarte important conceptul, un centru comercial era suficient sa fie deschis pentru a avea succes. [...]. Acum discutam de o piata tot mai competitiva in care mall-urile trebuie sa se diferentieze", declara Andrei Vacaru, consultant la Jones Lang LaSalle in mass media.
In Buzau, Aurora Shopping Mall face intr-adevar diferenta, deoarece inca de la deschidere, conducerea centrului comercial a integrat in strategia sa de dezvoltare, campanii ce premiaza clientii Aurora precum si momente pregatite special pentru ei de-a lungul anului, tocmai pentru ca acest centru sa fie locul preferat de cumparaturi si socializare al buzoienilor.
Pentru ca Sarbatoarea Pastelui reprezinta o oportunitate de a veni in intampinarea clientilor acaparati de pregatirile specifice, magazinele prezente in Aurora Shopping Mall au pregatit o gama variata de produse: de la pantofi pana la accesorii, de la electrocasnice pana la jucarii. In plus, pentru achizitii in valoare de minim 50 lei, in perioada 11 Martie - 2 Aprilie, fiecare cumparator – doar completand un simplu talon – intra in cursa premiilor de Paste.
Mecanismul campaniei este simplu: cumparatorii trebuie doar sa completeze talonul colorat cu datele personale, iar la tombola din 2 Aprilie se pot numara printre cei premiati.
S-a lansat proiectul “Pasaportul verde” pentru locuitorii din Dorna-Candrenilor
Pe 15 martie s-a lansat proiectul educational Pasaportul verde, sustinut de Ministerul Mediului si Padurilor si Parcul National Calimani, care va implica 160 de tineri din Dorna-Candrenilor.
Cei 160 de voluntari vor participa timp de patru luni la un program de training in campusul Tasuleasa Social, judetul Bistrita-Nasaud, si, in luna iunie, vor face un exercitiu practic: ei vor amenaja un traseu turistic, care va porni din centrul localitatii Dorna-Candrenilor si va ajunge pana la Rezervatia 12 Apostoli. In timpul trainingului, tinerii vor urma cursuri de comunicare si vor invata despre resursele naturale din aceasta zona, despre importanta conservarii lor si despre colectarea selectiva a deseurilor.
In luna mai, voluntarii Tasuleasa Social si angajatii Coca-Cola HBC Romania vor curata o portiune a raului Negrisoara si, in paralel, vor derula o campanie locala de informare prin care sa previna aruncarea deseurilor in natura. Tinerii vor fi cei care vor merge din casa in casa si ii vor informa pe localnici ca zona Dorna-Candrenilor trebuie sa ramana curata.
„Ce a fost prima? Oul sau bulina?” Ne raspunde „Bucovina”
In perioada 11 Martie – 2 Aprilie 2010 Complexul Comercial “Bucovina” lanseaza campania de Paste, sub sloganul: “Ce a fost prima? Oul sau bulina?”. Sloganul continua o traditie deja bine cunoscuta sucevenilor, care asociaza bulina rosie cu promotii si surprize, pregatite special pentru ei de cel mai traditional Complex Comercial din oras.
Astfel, Campania de Paste lansata de acest complex va raspunde asteptarilor consumatorilor suceveni, dar si celor din localitatile invecinate. Mecanismul de participare este pe cat de simplu, pe atat de eficient: pentru fiecare bon de cumparaturi de minimum 20 lei, clientii primesc cate o „bulina” rosie (de data asta „asortata” cu Pastele, respectiv in forma de ou), cu care participa la tragerea la sorti. Cu cat participantii fac mai multe cumparaturi, cu atat vor primi pe loc mai multe buline (taloane de participare), ce le pot spori sansele de castig la tombola de Paste.
Premiile sunt variate, printre acestea regasindu-se: un frigider, o masina de spalat si un cuptor cu microunde. Acestea vor fi acordate la finele campaniei, prin tragere la sorti, in data de 2 aprilie.