Dove crede ca fiecare femeie are dreptul la frumusete si fericire, de aceea isi asuma misiunea de a inspira femeile sa-si atinga potentialul maxim de frumusete si de a le incuraja sa considere frumusetea o sursa de incredere, nu de anxietate.
Pornind de la ideea ca fiecare femeie este frumoasa, Dove promoveaza frumusetea care vine atat din interior, cat si din exterior. Astfel, redefineste feminitatea si da valoare frumusetii adevarate, in pofida stereotipurilor de perfectiune.
In contextul in care doar 3% dintre femeile din Romania se considera frumoase si 78% dintre ele sunt cel mai mare critic cand vine vorba de propria frumusete*, Dove a desfasurat anul acesta o serie de initiative pentru a ajuta femeile sa-si recunoasca si sa-si valorifice frumusetea.
Dezbaterea despre frumusetea adevarata, desfasurata de Ziua Femeii, i-a avut ca protagonisti pe Oana Cuzino – prim ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog si psihoterapeut, si actrita Oana Pellea. Alaturi de editorii de beauty si lifestyle prezenti la eveniment, acestia au initiat un dialog despre ce inseamna frumusetea adevarata. Oana Cuzino a vorbit despre faptul ca orice femeie este frumoasa atunci cand se ingrijeste si duce o viata sanatoasa. Alfred Dumitrescu a explicat, din perspectiva unui psiholog, mecanismul prin care fiecare dintre noi isi formeaza idealul de frumusete inca din prima copilarie, iar Oana Pellea a povestit propria experienta legata de presiunea sociala de a fi frumoasa, concluzionand ca frumusetea tine foarte mult si de puterea interioara.
Dove Ad Makeover este o aplicatie de Facebook cu ajutorul careia femeile au avut ocazia sa transmita mesaje pozitive despre frumusete, prin intermediul retelei de socializare. Aplicatia le-a oferit femeilor din Romania sansa de a infrumuseta comunicarea din social media, inlocuind mesajele care le pot afecta increderea in sine cu unele despre frumusetea adevarata. Aplicatia a fost activa in luna martie si a avut un numar de peste 1,210,000 utilizatori.
Dove Real Beauty Sketches este un experiment social realizat de Dove, ce evidentiaza faptul ca exista o discrepanta foarte mare intre felul in care femeile isi vad propria frumusete si felul in care sunt percepute de ceilalti. in realitate, femeile sunt mult mai frumoase decat cred. Experimentul demonstreaza ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior. Filmul a avut pana in prezent peste 100 de milioane de vizualizari.
Dove Camera Shy este campania Dove ce subliniaza diferenta dintre atitudinea timida a femeilor adulte in fata aparatului de fotografiat si placerea de a fi fotografiate, manifestata in copilarie. Femeile nu se bucura de unele dintre cele mai deosebite momente din viata lor deoarece nu sunt multumite de felul in care arata. Conform ultimului studiu Dove**, 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru ca nu se considera frumoase. Prin aceasta initiativa, Dove isi doreste sa ajute femeile sa realizeze cat sunt de frumoase.
”Dove este diferit, este primul brand care a indraznit sa propuna o noua abordare asupra frumusetii. Am incredere ca initiativele pe care Dove le-a avut pana acum vor contribui la schimbarea procentului conform caruia doar 3% dintre femei se descriu ca fiind frumoase. Acceptarea propriei frumuseti aduce dupa sine mai multa incredere si mai multe reusite, pe toate planurile.
Astazi, de Ziua Internationala a Frumusetii te incurajam sa-ti descoperi frumusetea:
- Identifica-ti punctele forte (fizice sau morale) in fiecare zi
- Aminteste-ti cat de frumoasa te considerai cand erai copil
- Priveste-te macar din cand in cand prin ochii celor care te iubesc”
Oana Cuzino, Prim Ambasador Dove
Descopera frumusetea. Dove este diferit.
* studiu “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) efectuat pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.
** studiu “Camera Shy” (Edelman, 2013) efectuat pe 4.075 de femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani.