In toamna acestui an, 150 de femei din Gaujani, dintr-o comunitate de la Dunare, au crosetat de mana si din suflet, cateva zeci de mii de bratari tricolore. Bratarile au unit o comunitate pentru a reinvia un vechi mestesug romanesc. Aceleasi bratari, crosetate de femeile din Gaujani, se vor regasi, impreuna cu povestile celor care le-au realizat, in pachetul aniversar DERO, de 9,5 kg, care va fi disponibil pe piata in luna decembrie.
Romanii sunt invitati sa sustina valorile traditionale romanesti, purtand bratarile tricolore care au unit o comunitate.
„Sa purtam in luna decembrie bratara tricolora care ne uneste! Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile romanesti! Sa sustinem impreuna comunitatile de mestesugari, aceia care spun povestea Romaniei autentice. DERO, un brand romanesc cu peste 40 ani de existenta, ureaza tuturor romanilor „La multi ani cu prospetime, Romania!”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile autentice romanesti!
Mai multe informatii despre campania “Bratara ne uneste” puteti gasi pe pagina de facebook DERO si pe canalul YouTube al aceluiasi brand.